ارسال پول به ایران

در صورتی که نیاز به ارسال پول به ایران دارید در هر نقطه ای از دنیا که باشید میتوانید از طریق صرافی ایران اروپا اقدام به ارسال حواله به ایران کنید. امکان دارد قصد داشته باشید برای خانواده و یا نزدیکان خود پول ارسال کنید از پرداخت کارمزدهای زیاد و مدت زمان انتقال طولانی خسته شده اید، شما کافیست پول را به حساب ارزی ما در خارج از کشور واریز کنید و مبلغ ریالی آن را به نرخ خرید روز در ایران و در حساب ریالی مد نظر خود در هر یک از بانک ها دریافت کنید.

قیمت حواله دلار

آخرین قیمت (61,220 تومان)

قیمت حواله یورو

آخرین قیمت (65,500 تومان)

قیمت حواله دلار کانادا

آخرین قیمت (44,710 تومان)

قیمت حواله دلار استرالیا

آخرین قیمت (40,000 تومان)

ارسال پول به ایران ، حواله پول به ایران

ارسال پول به ایران از تمام دنیا، ارسال پول از آمریکا به ایران ، ارسال پول از اروپا به ایران

به دلیل تحریم هایی که روز به روز در حال بیشتر شدن هستند، امکان ارسال پول به ایران همیشه یکی از مشکلاتی بوده که هموطنان عزیزمان در این رابطه با مشکل مواجه بوده اند. ایران اروپا این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی با کمترین کارمزد ممکن پول خود را از آمریکا، کانادا، اروپا و استرالیا به ایران منتقل کنید. همینطور ایران اروپا مفتخر است تا در کنار نقد کردن حواله ارزی شما این نوید را نیز به شما بدهد که کارمزد های ما در ایران اروپا بسیار منصفانه بوده و تمام تلاش خود را انجام میدهیم پرداخت شما در کمترین زمان انجام شود.

جهت ارسال پول به ایران باید در نظر داشته باشید که ارسال حواله از تمام کشورها به ایران امکان پذیر است و این مورد صرفا محدود به چند کشور نمیشود، صرفا هر کشوری که واحد های ارزی بین المللی مانند دلار ، یورو و … را پوشش دهد میتوانید با استفاده از خدمات ما حواله خود را به ایران ارسال کنید. برای انتقال حواله لازم است چند روز قبل از اقدام به واریز وجه با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از روند ارسال مطمئن شود. سپس اطلاعات حساب ارزی با توجه به نوع ارز ارسالی مورد نظر شما در اختیارتان قرار میگیرد و پس از پرداخت از طرف شما و دریافت به حساب ریالی اعلام شده شما با نرخ توافق شده واریز خواهد شد.

ارسال پول به ایران از چه کشورهایی امکان پذیر است؟

ایران اروپا امکان دریافت حواله‌ی دلار و یورو از تمام کشورهای دنیا که این واحدهای ارزی در آنجا وجود داشته باشد از سرار دنیا را دارد.

ارسال پول به ایران

حواله دلار از آمریکا به ایران

صرافی ایران اروپا امکان دریافت و نقد کردن حواله های دلاری شما از تمام ایالت های آمریکا را دارا بوده و چه بصورت شخصی و چه بصورت شرکتی امکان دریافت از بانک های آمریکایی را برای شما فراهم آورده است میتوانید هر مبلغی را از مقصد آمریکا در کمترین زمان و با کارمزد منصفانه توسط صرافی ایران اروپا به ایران ارسال کنید

ارسال پول به ایران

حواله یورو از اروپا به ایران

صرافی ایران اروپا امکان دریافت و نقد کردن حواله های یورو شما از تمام کشورهای حوزه ی شینگن را دارا بوده و چه بصورت شخصی و یا شرکتی میتوانید حواله های خود را از طریق صرافی ایران اروپا نقد کرده و به ایران ارسال کنید، شما میتوانید از آلمان، سوئد، فرانسه، اسپانیا، پرتغال و تمام کشورهایی که در اروپا هستند اقدام به ارسال یورو به ایران نمایید.

ارسال پول به ایران

ارسال پول از کانادا به ایران

چنانچه شما هم از هموطنان ساکن کانادا هستید این امکان برای شما نیز فراهم است که بتوانید حوالجات خود را به ایران بصورت مستقیم از طریق ایران اروپا انجام دهید. این پروسه توسط حساب های مورد تایید ما در کانادا انجام خواهد شد و بدون محدودیت میتوانید با کارمزدی منصفانه در مدت زمان چند روز مبلغ مورد نظر خود را به ایران ارسال کنید.

ارسال پول به ایران

ارسال پول از انگلیس به ایران

با توجه به ایرانیان پرشماری که در انگلستان ساکن هستند درخواست انتقال وجه از این کشور به ایران همواره مورد تقاضا بوده است، ایران اروپا امکان دریافت و نقد کردن حواله های پوند شما را از مقصد انگلستان در کمترین زمان با کارمزد مناسب دارا میباشد.

ارسال پول به ایران

ارسال پول از استرالیا به ایران

با توجه به ایرانیان پرشماری که در استرالیا ساکن هستند درخواست انتقال وجه از این کشور به ایران همواره مورد تقاضا بوده است، ایران اروپا امکان دریافت و نقد کردن حواله های پوند شما را از مقصد انگلستان در کمترین زمان با کارمزد مناسب دارا میباشد.

ارسال پول به ایران

دریافت از سایر کشورها

امکان دریافت از سایر کشورهایی که ارزهای دلار و یورو را ارائه میکنند توسط ایران اروپا برای تمام کشورها قابل انجام است. صرفا برای اطمینان از کشور و نوع ارز ارسالی با کارشناسان ایران اروپا در واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید.

ارسال حواله ارزی و مشاوره درباره ارسال یا دریافت

ایران اروپا ، حواله دلار ، حواله یورو ، حواله ارزی ، حواله دلار آمریکا ، حواله یورو به اروپا

روش های ارسال پول به ایران

از چه روش هایی میتوانیم برای ارسال پول به ایران استفاده کنیم؟

به دلیل عدم ارتباط بانک های ایرانی با بانک های بین المللی و موسسه های مالی نظیر هیچکدام از خدمات بانک های ایران قادر به ارائه خدمات دریافت پول برای شهروندان ایرانی نیستند و این امکان حتی در کشورهای خارجی نیز گاها با مشکلاتی برای ایرانیان همراه است. 

در ادامه به معرفی روش هایی که امکان دریافت از طریق آنها برای ایران اروپا مقدور است توضیح میدهیم.

ارسال پول به ایران

ارسال حواله بانکی (شرکتی)

ایران اروپا این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید به راحتی و در زمان بسیار کم به واسطه ی سرویس سوئیفت حواله دلار ارزی خود را بانک مورد نظر ارسال کنید تا نقد کنیم.

ارسال پول به ایران

ارسال حواله دلار بانکی (شخصی)

گاها فرستنده سرویس حواله ارزی شما یک فرد حقیقی است که در ایران اروپا این امکان را برای شما فراهم کرده است با استفاده از سرویس سوئیفت این حواله را نیز انجام دهید.

ارسال پول به ایران

تحویل نقدی

برای تحویل نقدی حواله های خود لطفا با توجه به شهر و کشوری که در آن قرار دارید با همکاران ما در ارتباط باشید تا بعد از بررسی به شما امکان دریافت نقدی در آنجا را اطلاع دهند.

ارسال پول به ایران

ارسال حواله سریع

برای این مورد شرایط خاصی مورد نیاز است که از شما خواهش میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر صرفا از طریق واتس اپ از کارشناسان ایران اروپا امکان آن را جویا شوید.

تعرفه/ کارمزد ارسال پول به ایران

دانستی های مالی درباره حواله‌ی

در این بخش میتوانید اطلاعاتی هرچند کوتاه و مختصر از اصطلاحات ارزی مطالعه کنید

ارسال پول به ایران

کد سوئیفت Swift

سوئیفت یا Swift یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است که در ماه مهٔ ۱۹۷۳ میلادی توسط ۲۳۹ بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی راه‌اندازی گردید و هدف از آن جایگزینی روش‌های ارتباطی غیر استاندارد کاغذی بود. برای ارسال حواله های ارزی بین بانکی نیاز است حتما کد سوئیفت مقصد ارائه شود. در حال حاضر کد سوئیفت یکی از پیش نیاز های ارسال حواله TT میباشد.

ارسال پول به ایران

شماره حساب بین المللی IBAN

آی بن یا به انگلیسی IBAN مخفف International Bank account Number شماره حساب بانکی بین المللی است که هدف از ایجاد آن ابتدا گسترش فعالیت در اروپا بود اما از سال 2007 کشورهای دیگری از سراسر جهان به تدریج عضو حوزه IBAN شدند. آی بن یک شماره است که حداکثر 34 کاراکتر دارد و در ابتدا نام کشور مقصد با دو حرف مشخص شده است.

ارسال پول به ایران

نحوه تامین ارز برای حواله ارزی شخص حقیقی

همانطور که در نحوه ی تامین ارز برای شرکت اشاره کردیم در ارسال حواله از طریق روش TT برای فرد حقیقی نیز هیچ خطری مشتریان را جهت مسدود شدن حواله تهدید نمیکند.

ارسال پول به ایران

گستردگی شبکه بانکی

امکان ارسال حواله از طرف ایران اروپا به تمام کشورهایی که امکان دریافت وجوه دلاری داشته باشند و دلار در آن کشور یک واحد پولی رسمی شناخته شود وجود دارد و به تمام بانک ها با ایران شرایط امکان ارسال حواله وجود دارد.

سوالات متداول درباره ارسال پول به ایران

در این بخش میتوانید سوالات پر تکرار مشتریان ایران اروپا را در ارتباط با دریافت حواله مطالعه کنید.

1. نقد کردن حواله چقدر زمان میبرد؟

ارسال از طرف شما اتفاق می افتد و با توجه به روش انتقال زمان بر میباشد. اما بطور معمول 3 روز تا یک هفته کاری زمان بر میباشد.

2. من ساکن خارج از کشور هستم چگونه میتوانم به ایران پول ارسال کنم؟

این امر با توجه به کشور محل اقامت شما متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

3. نرخ کارمزد ارسال وجه به ایران چقدر است؟

این نرخ با توجه به میزان حواله شما متفاوت است اما در بیشترین حالت 2 درصد از کل مبلغ انتقالی شما را شامل میشود

4. برای دریافت اطلاعات حساب چه کاری باید انجام بدهم؟

برای شروع پروسه ی ارسال پول به ایران و دریافت اطلاعات حساب لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5. روش های انتقال پول محدود به روش بانکی است؟

بله در حال حاضر فقط روش انتقال به صورت صورت حواله بانکی مورد تایید ایران اروپا میباشد و روش اسکریل تنها روش جایگزین ما برای انتقال است

6. بهترین روش انتقال به ایران چیست؟

امن ترین روش انتقال پول به ایران انتقال بانکی است که هم کارمزد کمی دارد و هم انتقال به سرعت انجام میشود.

12. از کجا شروع کنیم؟

برای انجام حواله خود ابتدا از طریق واتس اپ و یا در تلگرام باهمکاران ما در ارتباط باشید

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ