حواله ارزی

حواله یورو به پرتغال ، روش های ارسال پول به پرتغال

ایران اروپاحواله یورو به پرتغال – پرتغال کشوری کوچک در شبه جزیره «ایبری» است که در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پرتغال کشوری پیشرفته با اقتصاد قوی، آب و هوای بسیار خوب و جاذبه‌های توریستی فراوان است. این کشور عضو اتحادیه اروپا است و برای معاملات تجاری خود با جهان، از واحد پولی یورو استفاده می‌کند. زندگی در پرتغال و سفر به این کشور زیبا مستلزم برقرای ارتباط مالی از ایران با بانک‌ها و صرافی‌های این کشور است. در این مقاله قصد داریم تا با راه‌های ارتباط مالی و حواله یورو به پرتغال آشنا شویم و درباره چگونگی ارسال پول به این کشور عضو اتحادیه اروپا، اطلاعات بیشتری کسب نماییم.

واحد پول پرتغال یورو است. این کشور از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو است و شیوه حکومتی آن جمهوری پارلمانی است. پرتغال جزء کشورهای توسعه‌یافته به‌شمار می‌آید. دین مردم این کشور مسیحیت از شاخه کاتولیک رومی است. پرتغال غربی‌ترین کشور سرزمین اصلی اروپاست و خاک پرتغال به همراه تنها همسایه خود اسپانیا شبه‌جزیره ایبری را تشکیل می‌دهد. پرتغال از سوی غرب به اقیانوس اطلس محدود شده‌است و دو مجمع‌الجزایر آزور و مادیرا واقع در این اقیانوس نیز جزء خاک پرتغال هستند. کشور پرتغال دو منطقه کلان‌شهری عمده دارد که یکی کلان‌شهر لیسبون در جنوب و دیگری کلان‌شهر پورتو در شمال است. نام کامل پورتو، پورتو-کاله بوده‌است که به معنی بندر کال‌ها (نام قومی سلتی) است و نام پرتغال نیز تلفظی از نام پورتو-کاله است. مناطق پورتو و لیسبون از قدیم با یکدیگر در رقابت بوده‌اند.

تعرفه ارسال حواله یورو به پرتغال

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله یورو به پرتغال | از هزار تا 5 هزار یورو | 25 یورو

ارسال حواله یورو به پرتغال | از 5 هزار تا 8 هزار یورو | 35 یورو

ارسال حواله یورو به پرتغال | بیش از 8 هزار یورو | 45 یورو

ارسال حواله تحویل نقدی یورو به پرتغال | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 2 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام پرتغال | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یورو به پرتغال با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

در دوران باستان ساکنان سرزمین کنونی پرتغال را اقوام سلتی گالاسی و لوسیتانی تشکیل می‌دادند و این منطقه بعداً بخشی از امپراتوری روم شد و سپس قبایل گوناگون ژرمن نیز به این سرزمین آمدند. ناحیه پرتغال در سده هشتم میلادی به تصرف مسلمانان موری (مراکشی) درآمد ولی شوالیه‌های مسیحی بعداً مسلمانان را از این منطقه راندند. زبان پرتغالی امروزه به زبان لاتین بیش از سایر زبان‌های اروپایی شباهت دارد. پرتغال در سال ۱۱۳۹ میلادی اعلام پادشاهی مستقل کرد. گرچه امپراتوری بزرگی که با کوشش دریانوردان پرتغالی به وجود آمده بود بعداً روی به افول نهاد، آنچه هنوز برجای مانده به حدی است که امروزه دولت پرتغال سومین کشور بزرگ مستعمراتی جهان به‌شمار می‌رود. روزگاری حکومت استعماری پرتغال شامل برزیل، گینه بیسائو، موزامبیک و آنگولا در آفریقا، تیمور شرقی و بخش‌هایی از قلمرو هند بود.

روش های ارسال پول به پرتغال ، حواله پول به پرتغال ، ارسال حواله ارزی پرتغال ، حواله یورو به پرتغال ، وسترن یونیون به پرتغال

در دهه ۱۹۶۰ میلادی، به دنبال استقلال بسیاری از کشورهای آفریقایی که پیش از آن مستعمرهٔ سایر قدرت‌های استعماری بودند، پرتغال با نگرانی، بخش‌های استعماری را بخش‌های جدایی‌ناپذیر خود دانست به این ترتیب، بسیاری از این مناطق در حدود پانزده سال برای کسب آزادی و استقلال مبارزه کردند و سرانجام، در سال ۱۹۷۴ این امر به سقوط نظام دیکتاتوری و فاشیستی پرتغال منجر شد. یک سال بعد، کشورهای تحت سلطه و استعمار پرتغال، البته به جز ماکائو، صاحب استقلال شدند.

سیب‌زمینی، گوجه‌سبز، زیتون، انگور و لبنیات از فراورده‌های کشاورزی و دامی پرتغال و پارچه، کفش، کاغذ، فراورده‌های پتروشیمی، پلاستیک، سفال و شراب از تولیدات آن است.

روش‌های گلدن ویزای پرتغال شامل سه روش اصلی است:

  1. سرمایه‌گذاری در املاک: در این روش، شما باید حداقل 500 هزار یورو را در یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری در املاک پرتغال سرمایه‌گذاری کنید. این سرمایه‌گذاری می‌تواند شامل خرید یک ملک مسکونی با ارزش حداقل 500 هزار یورو یا خرید یک ملک تجاری با حداقل ارزش 350 هزار یورو باشد.
  2. سرمایه‌گذاری در سرمایه‌ی شرکت‌های پرتغالی: در این روش، شما باید حداقل 350 هزار یورو را در یک شرکت پرتغالی سرمایه‌گذاری کنید و حداقل 10 نفر شاغل را استخدام کنید.
  3. خدمات حرفه‌ای: در این روش، شما باید حداقل 500 هزار یورو را در یکی از خدمات حرفه‌ای مانند تحقیق و توسعه، فعالیت‌های فنی و یا خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری کنید. در این روش، نیاز به حضور فیزیکی در پرتغال نیست و می‌توانید برای این کار از راه دور اقدام کنید.

حواله ارزی چیست؟

حواله ارزی در واقع به معنی فرستادن و جا به‌ جا کردن ارز، به مقصد کشوری دیگر است. می‌توان گفت، حواله ارزی در حقیقت یک دستور پرداخت است که بر طبق آن بانک، موسسه مالی و یا صرافی مورد نظر، بر طبق خواست مشتری خود که می‌تواند دارنده حساب بانکی و یا مشتری صرافی باشد، از طریق موسسه مالی کارگزارش در خارج از کشور درخواست می‌کند که مبلغی را به فردی خارج از کشور، پرداخت نماید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید پولی را برای یک تاجر برای خرید جنسی ارسال نمایید، باید از حواله ارزی و یا به عبارت دقیق‌تر حواله یورو به پرتغال استفاده کنید. 

برای این کار شما به یک بانک و یا صرافی در ایران مراجعه کرده و مشخصات فرد گیرنده و شماره حساب او را مشخص می‌کنید. پس از این که مبلغ را به نرخ روز به علاوه کارمزد به ریال، به صرافی و یا بانک پرداخت کردید، مبلغ مورد نظر شما به واحد یورو برای آن فرد در کشور پرتغال ارسال خواهد شد.

انواع روش‌های حواله یورو به پرتغال

حواله ارزی هم از طریق سیستم بانکی و هم بدون آن و از طریق صرافی‌ها و دیگر شرکت‌های مالی جهانی ممکن است. در برخی از این روش‌ها مانند حواله بانکی سوئیفت، نیاز به حساب بانکی وجود دارد و در برخی دیگر مانند وسترن یونیون و یا پی‌پال، نیازی به حساب بانکی وجود نداشته و مبلغ به صورت مستقیم به فرد و یا کیف پول الکترونیکی فرد تحویل می‌شود. در ادامه این روش‌ها را بررسی می کنیم:

  • حواله بین بانکی سوئیفت

حواله سوئیفت، روشی برای انتقال ارز در زیر مجموعه روش‌های «انتقال بین بانکی» محسوب می‌شود. این سیستم در واقع راهی مشترک در بین 212 کشور دنیا برای هماهنگ سازی حواله پول و ارسال وجه در سطح جهانی است که سرعت و امنیت بسیار بالایی را تامین می‌کند. در این روش، انتقال پول بین 2 بانک، یکی در کشور مبدا و دیگری در کشور مقصد انجام می‌گیرد. این روش برای حواله یورو به پرتغال و دیگر کشورهای اروپایی، ممکن است بین 2 تا 5 روز به طول بیانجامد. این خدمات به دلیل تحریم‌های اقتصادی جهانی در ایران با مشکلاتی روبه رو است.

حواله یورو شرکتی به پرتغال

برای ارسال حواله یورو به پرتغال یا به شرکت‌های پرتغالی، می‌توانید از خدمات بانکی استفاده کنید. ابتدا باید از شرکت مورد نظر، شماره حساب بانکی خود را که به نام شرکت است، دریافت کنید. سپس با مراجعه به بانک خود، اطلاعات حواله را وارد کرده و مبلغ مورد نظر را به صورت یورو از حساب خود انتقال دهید. برای این کار، شماره IBAN شرکت در پرتغال را به همراه کد BIC بانک پرتغالی مربوطه، در فرم حواله یورو به پرتغال وارد کنید.

ممکن است برخی از بانک‌ها و شرکت‌های پردازش پرداخت، هزینه‌هایی مانند هزینه تراکنش و کارمزد را برای ارسال حواله به شرکت‌های پرتغالی اعمال کنند. لذا پیشنهاد می‌شود که قبل از اقدام به ارسال حواله، از این هزینه‌ها آگاهی کسب کنید. همچنین، پرداخت با استفاده از سرویس‌های اینترنتی مانند PayPal، نیز یک روش ساده و مطمئن برای پرداخت به شرکت‌های پرتغالی می‌باشد.

حواله یورو دانشجویی و شخصی به پرتغال

برای ارسال حواله یورو به دانشجویان پرتغالی، می‌توانید از خدمات بانکی استفاده کنید. در این صورت، باید شماره حساب بانکی دانشجوی مورد نظر در پرتغال را از وی دریافت کنید و مبلغ مورد نظر را به صورت یورو به حساب وی واریز کنید. برای این کار، معمولاً شماره IBAN دانشجوی در پرتغال و کد BIC بانک پرتغالی مربوطه را باید در فرم حواله وارد کنید.

در صورتی که قصد ارسال حواله یورو به پرتغال به یک شخص حقیقی (غیر دانشجو) در پرتغال را دارید، نیز می‌توانید از خدمات بانکی استفاده کنید. برای این کار، باید اطلاعات حساب بانکی شخص را از وی دریافت کنید و مبلغ مورد نظر را به صورت یورو به حساب وی واریز کنید. همچنین، می‌توانید از سرویس‌های پرداخت آنلاین مانند PayPal نیز برای ارسال پرداخت به شخص حقیقی در پرتغال استفاده کنید.

لازم به ذکر است که در هر دو حالت، برای انتقال مبلغ حداقل هزینه‌هایی مانند هزینه تراکنش و کارمزد برای بانک‌ها و شرکت‌های پردازش پرداخت وجود دارد که می‌توانید قبل از انجام تراکنش با بانک خود یا سرویس مورد نظر مشاوره کنید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یورو به پرتغال

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

روش های ارسال پول به پرتغال ، حواله پول به پرتغال ، ارسال حواله ارزی پرتغال ، حواله یورو به پرتغال ، وسترن یونیون به پرتغال

  • خدمات پی پال (PayPal) و مانی گرام

پی پال (PayPal) و مانی گرام هر دو سامانه‌هایی برای پرداخت آنلاین هستند که در انتقال پول به دیگر کشورها نیز کاربرد دارند. پی پال (PayPal) یک سامانه پرداخت و تجارت الکترونیکی است و امروزه بیش از 170 میلیون عضو دارد. با استفاده از این سامانه، می‌توان تا مبلغ 1000 دلار از فروشگاه‌های اروپا و آمریکا به صورت آنلاین خرید نمود. مانی گرام نیز یک سیستم پرداخت آنلاین است که در بیش از ۳۳۴ هزار شعبه در 200 کشور جهان فعال است. با کمک این دو سامانه می‌توان خرید آنلاین، پرداخت هزینه آزمون‌های دیگر کشورها مانند پرتغال، پرداخت هزینه شرکت در همایش‌ها و … را انجام داد.

  • وسترن یونیون (Western Union)

استفاده از خدمات شرکت وسترن یونیون یکی از محبوب‌ترین و امن‌ترین روش‌های انتقال و حواله ارز به سراسر جهان به حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین مزایای حواله ارز با وسترن یونیون این است که نیازی به حساب بانکی ندارد. برای حواله یورو به پرتغال، با استفاده از خدمات این شرکت باید به یکی از شعب وسترن یونیون، مراجعه نمایید. البته این شرکت به دلیل تحریم‌ها در ایران شعبه‌ای نداشته و کار با این سیستم از طریق شرکت‌های واسطه انجام می‌گیرد. پس از ارائه مشخصات گیرنده و پرداخت معادل ارزی به علاوه پورسانت، کدی 10 رقمی به شما تحویل می‌شود. شما باید این کد را برای گیرنده ارسال نمایید. شخص گیرنده پس از احراز هویت، با ارائه این کد، پول را از شعبه این شرکت در کشور پرتغال، دریافت خواهد نمود.

چگونه از طریق وسترن یونیون به پرتغال پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 3 هزار یورو به پرتغال ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حوال یورو به پرتغال تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای پرتغال گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در پرتغال، بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت یورو در پرتغال دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

سخن آخر حواله یورو به پرتغال

حواله یورو به پرتغال برای فرد و یا شرکتی خاص از ایران، روش‌های گوناگونی دارد. استفاده از سیستم مالی بین بانکی سوئیفت، پی‌پال، مانی گرام و وسترن یونیون از مهم‌ترین این روش‌های انتقال پول، به شما می‌روند. البته به دلیل تحریم‌های مالی ایران، این روش‌ها از ایران به صورت مستقیم انجام نشده و از طریق شرکت‌های واسطه امکان پذیر است.

برچسب ها: حواله ارزی

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ