حواله ارزی

حواله یورو به هلند ، روش های ارسال پول به هلند

ایران اروپاحواله یورو به هلند – هلند به عنوان یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین کشور‌های اروپایی، مقصد بسیاری از مهاجران ایرانی است. سالیانه افراد زیادی از ایران جهت ادامه تحصیل در مقاطع مختلف و یا پس از گرفتن موقعیت‌های شغلی جدید به این کشور زیبا مهاجرت می‌کنند.  همین‌طور به علت توسعه‌یافتگی این کشور، تعاملات تجاری زیادی در کسب و کار‌های مختلف و با کمپانی‌های متعددی بر قرار است، بنابراین نیاز به نقل و انتقال پول به این کشور، یک نیاز اساسی به حساب می‌آید. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که حواله یورو به هلند جزو دغدغه‌هایتان است، به شما توصیه می‌کنیم که در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مهمی را در این زمینه به دست بیاورید.

تعرفه ارسال حواله یورو به هلند

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله یورو به هلند | از هزار تا 5 هزار یورو | 25 یورو

ارسال حواله یورو به هلند | از 5 هزار تا 8 هزار یورو | 35 یورو

ارسال حواله یورو به هلند | بیش از 8 هزار یورو | 45 یورو

ارسال حواله تحویل نقدی یورو به هلند | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 3 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام هلند | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 5 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یورو به هلند با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

کوتاه درباره کشور هلند و اقتصاد

کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با ۱۷٫۱ میلیون نفر جمعیت که پایتخت آن شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند. هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند (به زبان هلندی: Koninkrijk der Nederlanden کُنینک‌رَیک دِر نِیدِرلاندِن) به‌شمار می‌رود که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از راه دریا با بریتانیا همسایه است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به‌شمار می‌رود.

کشور گل لاله و سرزمین آسیاب بادی از معروف‌ترین لقب‌های هلند است. ۲۵ درصد از زمین‌های کشور هلند پایین‌تر از سطح دریای آزاد قرار دارد و ۲۱ درصد از جمعیت آن در این مناطق زندگی می‌کنند. تولید ناخالص داخلی هلند (نه تولید ملی) در سال ۲۰۰۶ بیش از ۵۰۰ میلیارد یورو بوده‌است و نرخ رشد اقتصادی در همین سال نزدیک به ۳ درصد بوده‌است. رشد تورم در هلند از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ به‌طور میانگین حدود دو درصد گزارش شده‌است. نرخ بیکاری در دورهٔ مشابه حدود دو درصد بوده‌است (۴۰۰ هزار نفر و کمتر). حواله یورو به هلند

روش های ارسال پول به هلند ، حواله یورو به هلند ، وسترن یونیون به هلند ، حواله ارزی به هلند

هلند در پرورش و تجارت گل مقام اول را در جهان داراست. دامداری و کشاورزی نیز از پایه‌های اقتصاد هلند محسوب می‌شود. هلندی‌ها علی‌رغم کوچکی کشورشان سهم بزرگی در تجارت و بانکداری جهانی دارند. ایالات متحدهٔ آمریکا یکی از بازارهای اصلی هلند است و کشورهای اتحادیه اروپا مهم‌ترین شرکای تجاری آن هستند. بیش از نیمی از سهام شرکت نفتی – گازی شل را هلند در اختیار دارد و مابقی را بریتانیا. این شرکت که بخش هلندی آن به رویال داچ شل معروف است در زمینهٔ استخراج و تجارت نفت و گاز در سراسر جهان از جمله ایران فعالیت می‌کند. هلند خود نیز دارای ذخایر گاز طبیعی است و بخش از آن را صادر می‌کند. کشتی‌سازی و صنایع شیمیایی از دیگر صنایع مادر در هلند هستند. از شرکت‌های بزرگ هلندی می‌توان به فیلیپس (صنایع الکترونیک)، هاینکن (یکی از عمده‌ترین تولیدکنندگان آبجو در جهان) و (صنایع شیمیایی مانند آکزونوبل) اشاره کرد. واحد پول هلند پیش از تبدیل به یورو، فلورن یا گیلدر هلندی بود.

روش های حواله یورو به هلند

  • حواله یورو به هلند با استفاده از روش سوئیفت

از جمله روش‌های امن و پرکاربرد برای حواله یورو به هلند، می‌توان به حواله ارزی به روش سوئیفت اشاره کرد. این سیستم در کشورهای مختلف دارای نمایندگی‌هایی برای انتقال وجه به کشور هلند است. اگر می‌خواهید از سیستم سوئیفت برای حواله یورو استفاده کنید، ابتدا باید کد حساب سوئیفت فردی که می‌خواهید مبلغی را برای او ارسال کنید را داشته باشید.

این کد شامل ۸ تا ۱۱ بخش به صورت عدد و حرف است که به همین دلیل یکی از امن‌ترین روش‌های انتقال وجه تبدیل شده است که فقط به واسطه ی بانک ها انتقال داده میشود. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از روش سوئیفت نمی‌توانید حواله با مبلغ کم انجام دهید و ممکن است برای جابجایی‌های خرد به مشکل بخورید.

روش های ارسال پول به هلند ، حواله یورو به هلند ، وسترن یونیون به هلند ، حواله ارزی به هلند

مزایای استفاده از سیستم سوئیفت برای حواله یورو به هلند چیست؟

از آنجا که SWIFT از پیام‌های استاندارد بین المللی استفاده می‌کند، راهی شفاف برای برقراری ارتباط بین موسسات به شمار می‌رود و به طور کاملا امن، جزئیات هر معامله را منتقل می‌کند. استفاده از SWIFT مزایای متعددی دارد. از جمله:

  1. شفافیت: پرداخت‌های SWIFT به طور کامل مبالغ مربوط به معامله، مسیری که بین بانک‌ها طی می‌شود، جزئیات کلیه هزینه‌ها و ماهیت پرداخت را مشخص می‌کند. این اطلاعات به همه طرف‌های درگیر مبادله اجازه می‌دهد تا تراکنش را پیگیری کرده و هزینه‌ها و دوره زمانی مربوطه را درک کنند.
  2. قابلیت ردیابی: از آنجا که SWIFT مسیر معامله بین بانک‌ها و میزان پول مورد نیاز را مشخص می‌کند، ردگیری همه معملات به سادگی ممکن است.
  3. ثبات: با توجه به ساختار پیام‌ها، اطلاعات پرداخت بدون توجه به موانع کشور یا زبان به آسانی قابل رمزگشایی است.
  4. امنیت و قابلیت اتکای بالا: همه پیام‌ها در این شبکه مالی از مبدا به صورت کامل رمزنگاری شده و احتمال دسترسی غیرمجاز به مبادلات وجود ندارد. همچنین احتمال اشتباه و یا کم شدن پیام در این سیستم، بسیار ناچیز است.
  5. هزینه معقول: کارمزد مبادلات مالی به طور مثال برای حواله یورو به هلند نسبت به سیستم‌های مالی قبلی تا یک سوم کاهش یافته است. کارمزد استفاده سوئیفت برای مبادلات مالی با حجم بالا،  ناچیز محسوب می‌شود.

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

روش های ارسال حواله یورو به شرکت های هلند

برای ارسال حواله یورو به هلند بصورت بانکی به شرکت‌های هلندی، می‌توانید از خدمات بانکی استفاده کنید. برای این منظور، باید به بانک خود مراجعه کرده و اطلاعات حساب بانکی شرکت مورد نظر در هلند را دریافت کرده و سپس مبلغ مورد نظر را واریز کنید. برای انتقال پرداخت به شرکت هلندی، باید شماره IBAN حساب بانکی و کد BIC بانک مربوطه را به همراه نام و شماره تلفن شرکت مورد نظر در هلند و شماره تلفن خود به بانک خود ارائه دهید.

همچنین، شما می‌توانید از سرویس‌های پرداخت آنلاین مانند TT نیز استفاده کنید. در صورت استفاده از این سرویس‌ها، نیازی به اطلاعات بانکی شرکت مورد نظر در هلند ندارید و می‌توانید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن همراه شرکت، به راحتی مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واریز کنید.

همچنین، برای انجام تجارت با شرکت‌های هلندی، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند ایجاد پیمان، همکاری در پروژه‌های مشترک و یا صادرات و واردات کالا و خدمات استفاده کنید. در هر صورت، نیاز است تا با شرکت مورد نظر در هلند تماس بگیرید و شرایط و الزامات مورد نیاز برای هر روش را بررسی کنید. همچنین، برای انجام تجارت با شرکت‌های خارجی، بهتر است از شرکت‌های معتبر و با سابقه در زمینه تجارت بین‌المللی استفاده کنید و در قراردادها و پیمان‌ها مقررات و شرایط مربوط به پرداخت‌ها و ارسال حواله‌ها را دقت کنید تا از هرگونه مشکلی در ارسال پرداخت‌ها جلوگیری شود. همچنین، در صورتی که برای تجارت با شرکت‌های هلندی به دنبال پشتیبانی حقوقی هستید، می‌توانید با کارشناسان حقوقی و مالی مشاوره‌گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که در تمامی مراحل تجاری، از جمله انجام پرداخت‌ها و ارسال حواله‌ها، به صورت قانونی و مطابق با الزامات مالی و مالیاتی عمل می‌کنید.

در کل، برای ارسال حواله بانکی و انجام تجارت با شرکت‌های هلندی، نیاز است تا با دقت و توجه به جزئیات، اقدام به انجام تراکنش‌ها کنید و از مشاوره‌گیری از کارشناسان حقوقی و مالی استفاده کنید تا در تمامی مراحل تجاری به صورت قانونی عمل کنید و از هرگونه مشکل در آینده جلوگیری کنید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یورو به هلند

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.
  • ارسال پول به هلند با استفاده از وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون از جمله قدیمی‌ترین سرویس‌های نقل و انتقال پول است. این شرکت در سال ۱۸۵۱ میلادی در کشور آمریکا توسط فردی به نام ازرا کرنل بنیان نهاده شد. این شرکت، خدمات مختلفی در زمینه‌های متفاوت از جمله انتقال پول از فردی به فرد دیگر را در نهایت امنیت و سرعت، ارائه می‌دهد. شرکت وسترن یونیون پس از گذشت سال‌ها و با افتتاح بیش از ۵۰۰ هزار شعبه، اکنون در سراسر جهان فعالیتی گسترده دارد. انتقال پول از طریق وسترن یونیون ممکن است نسبت به سایر روش‌ها کمی گران‌تر به نظر برسد، اما در مواقعی که دسترسی به سایر روش‌های معمول و مرسوم به هر دلیلی امکان‌پذیر نباشد، روش منطقی و از طرف دیگر سریعی است. 

انتقال پول از طریق شرکت وسترن یونیون، فرایند بسیار سر‌راست و ساده‌ای دارد که در ادامه، این فرایند را برای شما توضیح می‌دهیم. برای ارسال پول کافی است که به یکی از شعبه‌های وسترن یونیون بروید و اسم و آدرس دریافت‌کننده‌ی پول را ارائه دهید. سپس از شما خواسته می‌شود مقدار پولی را که می‌خواهید انتقال دهید تعیین کنید تا کارمزدی که باید بپردازید به شما اعلام شود. وسترن یونیون در مورد نقل و انتقالات بین‌المللی سخت‌گیرانه‌تر از نقل و انتقالات داخلی برخورد می‌کند، تا بتواند تا حد ممکن میزان کلاه‌برداری‌های مالی را کاهش دهد.

روش های ارسال پول به هلند ، حواله یورو به هلند ، وسترن یونیون به هلند ، حواله ارزی به هلند

اگر شما جزو افرادی باشید که یکی از نزدیکانتان در کشور هلند سکونت داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد برایتان پیش آمده که بخواهید به این کشور پول ارسال کنید. یا ممکن است تعامل تجاری با این کشور داشته باشید و نیاز به ارسال فوری و امن پول به کشور هلند داشته باشید. مطابق نیاز شما، روش‌های متنوعی برای ارسال پول به هلند وجود دارد و یکی از روش‌های عالی، استفاده از خدمات فوق‌العاده‌ی شرکت وسترن یونیون است. در ادامه، نحوه‌ی ارسال پول به هلند از طریق وسترن یونیون را با جزئیات بیش‌تری برای شما بیان می‌کنیم. همان‌طور که در بخش قبل نیز گفته شد، اولین کار شما باید این باشد که به یکی از شعب وسترن یونیون بروید و اسم و آدرس فرد گیرنده‌ی پول و مقدار وجهی که می‌خواهید ارسال کنید را اعلام کنید. کارمزد شرکت وسترن یونیون، بعد از مشخص شدن مقدار پول ارسالی شما معین می‌شود که بعد از پرداخت آن، یک کد به شما داده می‌شود. شما میبایست این کد را به کسی به او پول ارسال کرده‌اید، بدهید تا او بتواند با استفاده از آن، پول ارسالی را دریافت کند.

چگونه از طریق وسترن یونیون به هلند پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 3 هزار یورو به هلند ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حواله یورو به هلند تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای هلند گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در هلند، بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت یورو در هلند دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

ارسال حواله دانشجویی یورو به هلند

ارسال پول به بانک های هلندی یک روش رایج در بین دانشجویان بین المللی است که در هلند تحصیل می کنند. در نظر گرفتن برخی عوامل کلیدی هنگام انتقال پول، از جمله روش انتقال، نرخ ارز و اطلاعات لازم بسیار مهم است.

در مرحله اول، انتخاب یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای انتقال پول مهم است. حواله یورو به هلند بصورت بانکی یک گزینه محبوب هستند زیرا روشی امن برای انتقال پول ارائه می دهند و معمولاً ظرف یک روز پردازش می شوند. از خدمات انتقال پول آنلاین نیز می توان استفاده کرد، اما انتخاب یک ارائه دهنده معتبر مهم است.

در مرحله دوم، در نظر گرفتن نرخ ارز هنگام انتقال پول به بانک های هلندی مهم است. توصیه می شود نرخ ارز ارائه شده توسط ارائه دهندگان مختلف را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ ممکن را دریافت می کنید. علاوه بر این، بررسی اینکه آیا کارمزد یا هزینه‌ای در ارتباط با انتقال وجود دارد، مهم است.

ثالثاً، داشتن اطلاعات لازم هنگام انتقال به بانک های هلندی بسیار مهم است. این شامل شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) و کد شناسه بانک (BIC) و همچنین نام و آدرس گیرنده است. مهم است که قبل از شروع انتقال، این اطلاعات را دوباره بررسی کنید تا از خطا یا تاخیر جلوگیری شود.

علاوه بر این عوامل، آشنایی با سیستم بانکی هلند و بانک های خاصی که در دسترس دانشجویان بین المللی است نیز مفید است. برخی از بانک های محبوب در هلند عبارتند از ABN Amro، Rabobank و ING Bank. ممکن است تحقیق در مورد این بانک ها و خدمات آنها برای یافتن یکی از بهترین بانک ها مفید باشد.

در خاتمه می توان گفت که ارسال حواله یورو به هلند بصورت دانشجویی به بانک های هلندی از طریق روش های مطمئن و مقرون به صرفه مانند حواله بانکی یا خدمات انتقال پول آنلاین انجام می شود. در نظر گرفتن نرخ ارز، کارمزدها و هزینه ها و داشتن اطلاعات لازم هنگام نقل و انتقال بسیار مهم است. با آشنایی با سیستم بانکی هلند و بانک‌های خاص در دسترس دانشجویان بین‌المللی، می‌توانید فرآیند انتقال روان و موفق را تضمین کنید.

جمع‌بندی در مورد حواله یورو به هلند

امروزه، نقل و انتقال پول با توجه به گستردگی روابط بین کشور‌ها و همچنین مهاجرت افراد به نقاط دور و نزدیک و نیاز‌های مختلف، امری لزومی به حساب می‌آید. یکی از بهترین روش‌ها در این زمینه از لحاظ سرعت عملکرد و قابلیت اعتماد، ارسال از طریق شرکت وسترن یونیون است که با توجه به تعداد بالای شعبه‌های این شرکت در سطح جهان، پیشنهاد ما به شما این است که در صورت نیاز به ارسال پول به هلند، استفاده از خدمات این شرکت را جزو اولین گزینه‌های خود قرار دهید و تجربه‌ی خوبی را برای خود رقم بزنید. 

برچسب ها: حواله ارزی

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ