کوتاه و مختصر از یوتیوب YouTube

صرافی آنلاین ایران اروپا امکان نقد کردن درآمد یوتیوب شما را دارد

یوتیوب یا به انگلیسی YouTube بزرگترین سرویس اشتراک ویدیو آنلاین در سطح اینترنت است که در سال 2005 و توسط سه کارمند سابق شرکت پی پال “چاد هرلی”،”استیو چن” و “جاوید کریم” ایجاد شد. اولین ویدیو یوتیوب به نام من در باغ وحش توسط جاوید کریم در سال 2005 در این پلتفرم بارگزاری شد و تقریبا یک سال بعد به دلیل پیشرفت خیره کننده‌ی آن و استقبال پر شمار در اینترنت این شرکت توسط گوگل به قیمت 1.6 میلیارد دلار خریداری شد و از آن زمان تاکنون توسط گوگل اداره میشود.

سرویس کسب درآمد از یوتیوب در سال های بعد به این پلتفرم اضافه شد و به کاربرانی که از یوتیوب استفاده میکردند این امکان را میداد تا با اشتراک ویدیو های که مالک آن هستند یا خود به هر نحوی ویدیو ها را تهیه میکنند کسب درآمد کنند. این میزان درآمد تقریبا 50 درصد از هزینه کل درآمد کسب شده به ازای نمایش و یا کلیک بر روی تبلیغات هایی است که در هنگام تماشای ویدیو برای کاربران نمایش داده میشود و در طول سالها با اصلاح و طراحی مجدد آن بسیار بسیار با دقت تر از گذشته شده است تا کمترین خطا را برای محاسبه درآمد یوتیوبر ها داشته باشد.

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران نیز در سالهای گذشته بخصوص بعد از پاندمی جهانی کرونا به دلیل استقبال کاربران ایرانی بسیار پر رنگ تر از گذشته شده و آمار ها از رشد 300 درصدی یوتیوبرهای فارسی در دو سال گذشته و بعد از کرونا میدهد. اما همواره مشکلاتی نیز بر سر راه کسب درآمد از این سرویس وجود داره که یکی از آنها تحریم های بین المللی بانکی علیه ایران است که امکان کسب درآمد را بصورت مستقیم به یوتیوبر های ایران نمیدهد. اما ایران ایران اروپا که از ابتدای وقوع تحریم های ظالمانه ی غرب همواره در تلاش بوده تا راهکارهایی برای کم اثر کردن آنها بر مردم ایران ارائه کند با توجه به درخواست های بیشمار کاربران سرویس نقد کردن درآمد یوتیوب را نیز به خدمات خود اضافه کرده است.

نقد کردن درآمد یوتیوب ، کسب درآمد از یوتیوب در ایران، نحوه نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

نقد کردن درآمد یوتیوب

نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران چگونه انجام میشود؟

برای نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران بعد از رسیدن به حد نساب شرایط موجود در برنامه یوتیوب پارتنر میتوانید درآمد کسب شده را از طریق یک سرویس ادسنس تایید شده در خارج از ایران در حساب بانکی بین المللی دریافت کنید.میتواند از طریق آشنایان و دوستانی که در خارج از کشور دارید این کار را انجام دهید و یا از یک شرکت MCN که وظیفه نقد کردن و ارائه خدمات در رابطه با یوتیوب را بر عهده دارد بصورت منظم و عقد قرارداد رسمی درآمد خود را به راحتی دریافت کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از یوتیوب و آشنایی با خدمات بیشتر با صرافی ایران اروپا در ارتباط باشید.

کسب درآمد دلاری از یوتیوب در ایران

نحوه نقد کردن درآمد از یوتیوب در کشور ایران چگونه است؟

شما میتوانید از طریق سرویس نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران اروپا درآمد ارزی خود را به آسانی و در کمترین زمان ممکن نقد کنید، این امر شامل هزینه ی 18-20 درصدی مالیات و خدمات و هزینه کارمزد میشود و الباقی آن بصورت ریالی و یا ارز دیجیتال به یوتیوبر توسط ایران اروپا پرداخت میشود. البته روشهایی برای کم کردن این رقم وجود دارد که در ادامه در بخش سوالات متدوال به آن پرداخته شده است.

برای کسب درآمد دلاری دیر نشده است و حتی شما نیز میتوانید یکی از افرادی باشید که با فعالیت مستمر درآمد تضمین شده خود را داشته باشید، با صرافی ایران اروپا در ارتباط باشید.

نقد کردن درآمد یوتیوب ، کسب درآمد از یوتیوب در ایران، نحوه نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران
نقد کردن درآمد یوتیوب ، کسب درآمد از یوتیوب در ایران، نحوه نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

پیش نیازهای کسب درآمد یویتوب

برای کسب درآمد از کانال یوتیوب باید پیش نیازهایی را رعایت کنید

برای کسب درآمد از اشتراک ویدیو در یوتیوب باید شرایط ابتدایی پیوستن به برنامه یوتیوب پارتنر را داشته باشید که با جذب 1000 مشترک و تماشای 4000 ساعت از تمام ویدیوهای کانال امکان استفاده از این سرویس کسب درآمد را خواهید داشت، پس از آن باید از طریق یک اکانت ادسنس که از طرف ایران اروپا به کانال شما متصل میشود درآمد خود را نقد کنید.

برای نقد کردن درآمد خود با صرافی ایران اروپا در ارتباط باشید.

چرا باید ایران اروپا را انتخاب کنید؟

ایران اروپا با تجربه 17 سال خدمات مالی بین المللی

با بیش از 17 سال تجربه همکاری صمیمانه با شما، مفتخر است اعلام نماید این موسسه با تلاشی مضاعف در سطحی کار آمد تر به ارائه خدمات خواهد پرداخت و در کنار انجام حوالجات شما به تمامی کشور های دنیا با دسترسی به فن آوری های روز دنیا به ارائه خدمات دیجیتال و الکترونیکی صرافی خواهد پرداخت و در این مسیر به دلیل درخواست های بیشمار کاربران که مایه افتخار این مجموعه است سرویس نقد کردن درآمد یوتیوب نیز به خدمات مجموعه اضافه شده و میتوانید بصورت مطمئن درآمد خود را در ایران دریافت کنید.

نقد کردن درآمد یوتیوب ، کسب درآمد از یوتیوب در ایران، نحوه نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

میخواهید درآمد خود را نقد کنید؟

روش های ارتباط با کارشناسان بخش حواله و پشتیبانی

برای تماس با کارشناسان مجموعه ایران اروپا لطفا از طریق یکی از روش های ارتباطی موجود در سایت یا ارتباط از طریق تلگرام اقدام بفرمایید.

سوالات متداول نقد کردن درآمد یوتیوب

در این بخش میتوانید سوالات پر تکرار مشتریان صرافی ایران اروپا را در ارتباط با نقد کردن درآمد یوتیوب مطالعه کنید.

1. آیا کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانها امکان پذیر است؟

بله با استفاده از خدمات صرافی ایران اروپا میتوانید از این پلتفرم کسب درآمد کنید

2. یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر پول پرداخت میدهد؟

برای پاسخ به این سوال باید به این نکته توجه داشته باشید، پرداختی های یوتیوب و نمایش تبلیغات بر روی ویدیو شما توسط این شرکت با توجه به کشوری که ویدیو از آنجا تماشا شده میباشد و با توجه به لوکیشن مورد نظر میزان پرداختی به ازای بازدید متفاوت است اما به طور میانگین رقمی معادل 50% میزان درآمد دریافت شده توسط یوتیوب با شما تقسیم میشود.

3. شرایط کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

شما فقط باید یک کانال فعال داشته باشید که با تولید محتوای اختصاصی و یا تا حد امکان مطابق با قوانین این پلتفرم بتوانید از آن کسب درآمد کنید.

4. آیا قرارداد همکاری بسته میشود؟

بله قرارداد همکاری با یوتیوبر بسته خواهد شد و فعالیت ها بر اساس قرارداد انجام خواهد گرفت.

5. میزان درآمد بعد از کسر کارمزد شرکت چقدر خواهد بود؟

کارمزد و مالیات برای شرکت ایران اروپا تقریبا 18 الی 20 درصد از درآمد کسب شده ماهیانه است و 80 درصد باقی مانده خالص درآمد هر یوتیوبر از درآمد ماه گذشته یوتیوب میباشد.

6. بازه زمانی تسویه با مشتریان چه زمانی است؟

یوتیوب درآمد هر ماه را 10 الی 15 ماه میلادی بعدی به حساب ادسنس منتقل میکند و حساب ادسنس این درآمد را از 21 الی 26 هر ماه میلادی واریز کرده و تقریبا 3 الی 7 روز کاری با توجه به روزهای کاری و گاهی اوقات برخی مشکلات با یوتیوبر تسویه میشود.

7. از کجا شروع کنیم؟

اگر به شرایط کسب درآمد از یوتیوب رسیده اید از طریق روش های ارتباطی بالا با ما در ارتباط باشید.

8. آیا بعد از شروع همکاری مالک کانال باقی میمانم؟

بله شما همواره مالک کانال باقی خواهید ماند و فقط دسترسی برای اتصال اکانت ادسنس به کانال خود را به مجموعه ما خواهید داد

9. اگر یکی از کانال های موجود در ادسنس شما استرایک بگیره آیا احتمال آسیب به کانال من هم هست؟

یکی از سوالات پر تکرار که در پاسخ به آن باید بگوییم خیر و این اتفاق باعث مسدود شدن یا بلاک شدن کانال شما نخواهد شد. همچنین ایران اروپا از چندین ادسنس مختلف برای کسب درامد استفاده میکند.

10. مدت قرارداد چقدر است؟

قرارداد ابتدا بصورت شش ماهه و با رضایت طرفین یکساله تمدید خواهد شد.

11. اگه سوال دیگه ای داشتیم که تو موارد بالا نبود چه کنیم؟

کافیه فقط از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ