حواله ارزی

حواله کرون به سوئد ، روش های ارسال حواله یورو به سوئد

ایران اروپا – سوئد یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای شمال اروپا به شمار می‌رود که میزبان تعداد زیادی از ایرانیانی است که به قصد کار و یا تحصیل، به این کشور مهاجرات کرده‌اند. ایرانیان مقیم سوئد که شامل خانواده‌ها، دانشجویان و صاحبان کسب و کار می‌شود، در حدود 100 هزار نفر از کل جمعیت 10 میلیون نفری این کشور را تشکیل می‌دهند. ممکن است به هر دلیل مانند پرداخت هزینه‌های تحصیل و زندگی در سوئد، پرداخت هزینه نوبت گیری سفارت و یا ثبت نام در آزمون‌ها و دوره‌های گوناگون نیاز به پرداخت و انتقال پورو به این کشور را داشته باشید. اما همان‌طور که می‌دانید به علت تحریم‌های اقتصادی ایران، ارسال پول به دیگر کشورها با مشکلات زیادی روبه‌رو است. در این مقاله قصد داریم تا با راه‌های امن و مطمئن حواله یورو یا حواله کرون به سوئد بیشتر آشنا شده  و درباره نکاتی که باید در نظر داشته باشید، اطلاعات بیشتری کسب نماییم. 

سوئد با مساحت ۴۵۰٬۲۹۵ کیلومتر مربع، کمابیش اندازهٔ عراق و چهارمین کشور بزرگ اروپا (پنجمین کشور بزرگ اروپا با احتساب بخش اروپایی روسیه) از نظر مساحت است. جمعیت سوئد بیش از ۱۰ میلیون نفر است که تقریباً ۷٫۹ میلیون نفر آن را افرادی که در کشور سوئد به دنیا آمده‌اند تشکیل می‌دهند. این کشور با تعداد ۲۱ نفر در هر کیلومتر مربع تراکم جمعیت پایینی دارد و بیشتر این جمعیت نیز در جنوب سوئد مستقر هستند. همچنین بیش از ۸۵٪ مردم سوئد در ناحیه شهری زندگی می‌کنند.

حکومت کشور سوئد پادشاهی مشروطه است و دولت به شکل پارلمانی اداره می‌شود. پادشاه در این کشور مقامی تشریفاتی است و کشور را نخست‌وزیر اداره می‌کند. پس از پایان جنگ سرد، سوئد در تاریخ ۱ ژوئن ۱۹۹۵ به کشورهای عضو ناتو پیوست اما بعدها همانند کاری که در قبال منطقه یورو کردند، با یک رفراندوم از ناتو خارج شدند. سوئد همچنین عضو سازمان ملل متحد، شورای اروپا، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، شورای نوردیک و مدل نوردیک است. سوئد هشتمین سرانهٔ تولید ناخالص داخلی را در جهان دارا است و جایگاه خوبی در جنبه‌های گوناگون ملی مانند مردم‌سالاری، کیفیت زندگی، آزادی، بهداشت، آموزش، اختلاف طبقاتی، رفاه و توسعه انسانی دارد.

 

تعرفه ارسال حواله کرون به سوئد

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله سوئیفت به تمام بانک های اروپایی | از هزار تا 5 هزار یورو یا معادل آن به کرون سوئد | 25 کرون

ارسال حواله سوئیفت به تمام بانک های اروپایی | از 5 هزار تا 8 هزار یورو یا معادل آن به کرون سوئد| 35 کرون

ارسال حواله سوئیفت به تمام بانک های اروپایی | بیش از 8 هزار یورو یا معادل آن به کرون سوئد | 45 کرون

ارسال حواله تحویل دستی اروپا | به تمام کشورهای اروپایی | معادل یا بیش از 5 هزار یورو یا معادل آن به کرون سوئد | 2 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام کشورهای اروپایی | معادل یا بیش از 5 هزار یورو یا معادل آن به کرون سوئد | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله کرون به سوئد با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

درباره حواله ارزی

«حواله ارزی» در اصطلاح به معنی فرستادن و جابه‌جا شدن ارز به کشور دیگری است. به عبارت ساده، حواله ارزی یک دستور پرداخت است که بر طبق آن بانک، موسسه مالی و یا صرافی، بر طبق خواست مشتری خود و یا صاحب حساب بانکی، از طریق موسسه مالی که در خارج از کشور به عنوان کارگزارش فعالیت می‌کند، درخواست می‌کند که مبلغی را به فردی خارج از کشور، پرداخت نماید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید پولی را به عنوان هزینه تحصیل در سوئد برای فرزندتان ارسال کنید، باید از حواله ارزی و یا به عبارت دقیق‌تر حواله کرون به سوئد استفاده کنید. برای این کار شما به یک بانک و یا صرافی مراجعه کرده و مشخصات فرد گیرنده، نوع ارز و شماره حساب فرد گیرنده را مشخص می‌نمایید. پس از این که مبلغ را به نرخ روز به علاوه کارمزد به ریال به صرافی و یا بانک ارسال کردید، مبلغ مورد نظر شما برای آن فرد ارسال خواهد شد.

حواله کرون به سوئد ، ارسال حواله کرون به سوئد با نرخ مناسب

انواع روش‌های حواله به سوئد

حواله ارزی به دیگر کشورها انواع گوناگونی دارد که در برخی مانند حواله بانکی، نیاز به حساب بانکی وجود دارد و در برخی دیگر نیازی به حساب بانکی وجود نداشته و مبلغ به صورت مستقیم به فرد تحویل می‌شود. در ادامه این روش‌ها را بررسی می کنیم:

  • حواله سوئیفت (حواله یورو و کرون به سوئد)

حواله سوئیفت روشی برای انتقال ارز در زیر مجموعه روش‌های انتقال بین بانکی محسوب می‌شود. در این روش، انتقال پول بین 2 بانک یکی در کشور مبدا و دیگری در کشور مقصد انجام می‌گیرد. این روش برای حواله کرون به سوئد و دیگر کشورهای اروپایی، امنیت بالایی دارد و ممکن است این انتقال بین 2 تا 5 روز به طول بیانجامد. این خدمات به دلیل تحریم‌های اقتصادی ایران با مشکلاتی روبه رو است.

  • خدمات پی پال (PayPal)

این سیستم، یک سامانه پرداخت و تجارت الکترونیکی است که در سال 1998 توسط «ایلان ماسک» پایه‌گذاری شد و امروزه بیش از 170 میلیون عضو دارد. با استفاده از این سامانه، می‌توان تا مبلغ 1000 دلار از فروشگاه‌های اروپا و آمریکا به صورت آنلاین خرید نمود.

  • وب گرام (WebMoney)

وب مانی یا وب‌گرام نیز یک سامانه تجارت الکترونیکی مانند پی‌پال است که 32 میلیون عضو دارد و با استفاده از آن، می‌توانید بدون نیاز به افتتاح حساب و با استفاده از کیف پول دیجیتال، به جابه‌جا کردن پول بپردازید.

ارسال حواله وسترن یونیون ، دریافت حواله وسترن یونیون، وسترن یونیون، روش های ارسال و دریافت وسترن یونیون

  • وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون یکی از محبوب‌ترین و امن‌ترین روش‌های انتقال ارز به سراسر جهان به حساب می‌آید. این شرکت فعالیت خود را در سال 1856 در ایالات متحده آغاز کرد و امروزه در بیش از 185 کشور دنیا شعبه فعال دارد. از مهم‌ترین مزایای انتقال پول با وسترن یونیون، بی‌نیاز بودن به حساب بانکی است. برای ارسال پول به هر نقطه‌ای از جهان، مانند حواله کرون به سوئد، باید مشخصات گیرنده را در فرم‌ها وارد نموده و پس از پرداخت معادل ارزی به علاوه پورسانت، کدی 10 رقمی که به شما داده می‌شود را برای گیرنده ارسال نمایید. شخص گیرنده پس از احراز هویت، با ارائه کد، پول را دریافت خواهد نمود.

ارسال حواله دانشجویی به سوئد

ارسال پول به بانک های سوئدی یک روش رایج در بین دانشجویان بین المللی است که در سوئد تحصیل می کنند. در نظر گرفتن برخی عوامل کلیدی هنگام انتقال پول، از جمله روش انتقال، نرخ ارز و اطلاعات لازم بسیار مهم است.

در مرحله اول، انتخاب یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای انتقال پول مهم است. حواله های بانکی یک گزینه محبوب هستند زیرا روشی امن برای انتقال پول ارائه می دهند و معمولاً ظرف یک روز پردازش می شوند. از خدمات انتقال پول آنلاین نیز می توان استفاده کرد، اما انتخاب یک ارائه دهنده معتبر مهم است.

ثانیاً، در نظر گرفتن نرخ ارز هنگام انتقال پول به بانک های سوئدی مهم است. توصیه می شود نرخ ارز ارائه شده توسط ارائه دهندگان مختلف را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ ممکن را دریافت می کنید. علاوه بر این، بررسی اینکه آیا کارمزد یا هزینه‌ای در ارتباط با انتقال وجود دارد، مهم است.

ثالثاً، داشتن اطلاعات لازم هنگام انتقال به بانک های سوئدی بسیار مهم است. این شامل شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) و کد شناسه بانک (BIC) و همچنین نام و آدرس گیرنده است. مهم است که قبل از شروع انتقال، این اطلاعات را دوباره بررسی کنید تا از خطا یا تاخیر جلوگیری شود.

علاوه بر این عوامل، آشنایی با سیستم بانکی سوئد و بانک های خاصی که در دسترس دانشجویان بین المللی است نیز مفید است. برخی از بانک های محبوب در سوئد عبارتند از SEB، Nordea و Swedbank. ممکن است تحقیق در مورد این بانک ها و خدمات آنها برای یافتن یکی از بهترین بانک ها مفید باشد.

در خاتمه می توان گفت که ارسال حواله های دانشجویی به بانک های سوئد از طریق روش های مطمئن و مقرون به صرفه مانند حواله بانکی یا خدمات انتقال پول آنلاین انجام می شود. در نظر گرفتن نرخ ارز، کارمزدها و هزینه ها و داشتن اطلاعات لازم هنگام نقل و انتقال بسیار مهم است. با آشنایی با سیستم بانکی سوئد و بانک‌های خاص در دسترس دانشجویان بین‌المللی، می‌توانید فرآیند انتقال روان و موفق را تضمین کنید.

سخن آخر حواله کرون به سوئد

ایرانیان زیادی هر ساله برای تحصیل و یا زندگی به سوئد مهاجرت می‌کنند. اگر بخواهید برای این افراد و یا شرکتی خاص در سوئد پول ارسال نمایید، باید از روش‌های حواله کرون به سوئد استفاده نمایید. انواع روش‌های انتقال ارزی به صورت مستقیم عمدتا در ایران به دلیل تحریم‌ها با مشکل روبه‌رو هستند و با کمک روش‌های غیر مستقیم مانند کمک از صرافی‌های کشورهای همسایه، ممکن می‌شوند.

برچسب ها: حواله ارزی

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ