حواله ارزی

حواله یورو به اسپانیا، روش های ارسال پول به اسپانیا

ایران اروپاحواله یورو به اسپانیا – اسپانیا یکی از کشورهای مهم در اتحادیه اروپا است که اقتصاد بزرگ و پویایی دارد. این کشور سهم بزرگی از درآمد سالیانه خود را از راه گردشگری به دست می‌آورد. مقاصد گردشگری زیبا و چشم نواز در این شبه جزیره جنوب اروپا فراوان است. به علاوه این کشور سرمایه‌گذاری زیادی را در سال‌های اخیر بر روی جذب دانشجویان خارجی داشته است. ایرانیان زیادی برای سفر، کار، تحصیل و تجارت به این کشور اروپایی سفر می‌کنند. این امر مستلزم داشتن ارتباطات مالی بین بانک‌ها و موسسات مالی در دو کشور است. در سال‌های اخیر و به دلیل تحریم‌های اقتصادی جهانی علیه ایران این ارتباطات مالی از جمله دسترسی به سوئیفت، با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. ارسال پول به دیگر کشورها مانند حواله یورو به اسپانیا با وجود مشکلات از راه‌های دیگری انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا با شبکه مالی سوئیفت بیشتر آشنا شویم و ببینیم که ارسال پول به دیگر کشورها با سوئیفت چگونه انجام می‌شود.

تعرفه ارسال حواله یورو به اسپانیا

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله یورو به اسپانیا | از هزار تا 5 هزار یورو | 25 یورو

ارسال حواله یورو به اسپانیا | از 5 هزار تا 8 هزار یورو | 35 یورو

ارسال حواله یورو به اسپانیا | بیش از 8 هزار یورو | 45 یورو

ارسال حواله تحویل نقدی یورو به اسپانیا | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 3 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام اسپانیا | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 5 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یورو به اسپانیا با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و تنگه جبل‌الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم‌مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال «به طول ۱۲۱۴ کیلومتر» طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است. حواله یورو به اسپانیا

زبان رسمی مردم اسپانیا، اسپانیایی است. اسپانیایی زبان مادری ۴۸۳ میلیون نفر شناخته می‌شود و تعداد کل سخنوران این زبان به ۵۷۰ میلیون نفر می‌رسد. قلمروی اسپانیا افزون بر سرزمین اصلی شامل جزایر بالئاری در دریای مدیترانه، جزایر قناری در سواحل آفریقایی اقیانوس اطلس، دو شهر خودمختار سئوتا و ملیلیه در آفریقای شمالی هم‌مرز با کشور مراکش و چندین جزیره مسکونی و غیر مسکونی دیگر از جمله آلبوران، شافاریناس، آلوزماس و ولز د لا گومرا می‌باشد. با مساحت ۵۰۵٬۹۹۰ کیلومتر مربع، اسپانیا کمی بزرگتر از ترکمنستان و از لحاظ بزرگی دومین کشور بزرگ اروپای غربی و پنجمین کشور بزرگ اروپاست.

انسان خردمند نخستین بار در حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش قدم به شبه جزیره ایبریا گذاشت. در حدود ۲۰۰ سال پیش از میلاد، این منطقه تحت فرمان حکومت روم قرار گرفت و هیسپانیا نامیده می‌شد. هیسپانیا در قرون وسطی توسط قبایل ژرمن و پس از آن توسط موروها تصرف شد. در قرن پانزدهم پس از ازدواج‌های بین حکومتی فرمانروایان کاتولیک و اتحاد این حکومت‌ها و همچنین سقوط کامل آندلس و بازپس‌گیری آن از دست موروهای مسلمان، در سال ۱۴۹۲ اسپانیا به شکل کشوری یکپارچه پدیدار شد. در اوایل دوران جدید، اسپانیا به یک امپراتوری پر قدرت جهانی تبدیل شد و اسپانیایی‌ها به عنوان یکی از نخستین فاتحان دنیای جدید به قاره آمریکا وارد و در آن‌جا ساکن شدند. بیش از پانصد میلیون نفر اسپانیایی زبان ساکن در آمریکا میراثی است که اسپانیایی‌ها در این قاره بر جای گذاشتند.

روش های انتقال پول به اسپانیا ، حواله یورو به اسپانیا، حواله یورو به اسپانیا با سوئیف ، حواله وسترن یونیون به اسپانیا

اسپانیای امروزی کشوری دموکراتیک و دارای حکومتی پارلمانی تحت قانون اساسی پادشاهی است. اسپانیا یک کشور توسعه‌یافته و سیزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی می‌باشد. این کشور همچنین دارای سطح بالای استاندارد زندگی است. اسپانیا در سازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتحادیه اروپا عضو است.

شبکه SWIFT چیست؟

SWIFT مخفف عبارت Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication به معنی «انجمن ارتباطات مالی بین بانکی در سراسر جهان» است. شبکه SWIFT برای ایجاد یک سری فرآیندهای رایج برای استانداردسازی پرداخت‌های بین المللی ایجاد شد. سوئیفت در سال 1973 با 239 بانک در 15 کشور جهان تاسیس شد. تا سال 1977، به 518 موسسه در 22 کشور گسترش یافت. سویفت به هر بانک یک کد بلند 8 تا 11 کاراکتری اختصاص می‌دهد که به نام «شناسه بانک» معروف است و از آن برای نقل و انتقالات بین المللی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، اگر فردی در ایران بخواهد برای شخصی در اسپانیا پول ارسال کند، به شماره حساب بانکی و کد سوئیفت بانک مقصد نیاز دارد. کد سوئیفت به بانک اسپانیا این انتقال را در زمان واقعی اطلاع می‌دهد و تسویه پول را تسهیل می‌کند.

مزایای استفاده از سیستم سوئیفت برای حواله یورو به اسپانیا چیست؟

از آنجا که SWIFT از پیام‌های استاندارد بین المللی استفاده می‌کند، راهی شفاف برای برقراری ارتباط بین موسسات به شمار می‌رود و به طور کاملا امن، جزئیات هر معامله را منتقل می‌کند. استفاده از SWIFT مزایای متعددی دارد. از جمله:

  1. شفافیت: پرداخت‌های SWIFT به طور کامل مبالغ مربوط به معامله، مسیری که بین بانک‌ها طی می‌شود، جزئیات کلیه هزینه‌ها و ماهیت پرداخت را مشخص می‌کند. این اطلاعات به همه طرف‌های درگیر مبادله اجازه می‌دهد تا تراکنش را پیگیری کرده و هزینه‌ها و دوره زمانی مربوطه را درک کنند.
  2. قابلیت ردیابی: از آنجا که SWIFT مسیر معامله بین بانک‌ها و میزان پول مورد نیاز را مشخص می‌کند، ردگیری همه معملات به سادگی ممکن است.
  3. ثبات: با توجه به ساختار پیام‌ها، اطلاعات پرداخت بدون توجه به موانع کشور یا زبان به آسانی قابل رمزگشایی است.
  4. امنیت و قابلیت اتکای بالا: همه پیام‌ها در این شبکه مالی از مبدا به صورت کامل رمزنگاری شده و احتمال دسترسی غیرمجاز به مبادلات وجود ندارد. همچنین احتمال اشتباه و یا کم شدن پیام در این سیستم، بسیار ناچیز است.
  5. هزینه معقول: کارمزد مبادلات مالی به طور مثال برای حواله یورو به اسپانیا نسبت به سیستم‌های مالی قبلی تا یک سوم کاهش یافته است. کارمزد استفاده سوئیفت برای مبادلات مالی با حجم بالا،  ناچیز محسوب می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یورو به اسپانیا

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

روش های انتقال پول به اسپانیا ، حواله یورو به اسپانیا، حواله یورو به اسپانیا با سوئیف ، حواله وسترن یونیون به اسپانیا

حواله یورو به اسپانیا با وسترن یونیون

روش دیگری که برای حواله یورو به اسپانیا وجود دارد، استفاده از سایت آمریکایی وسترن یونیون است. برای اینکه بتوانید انتقال پول را از این سایت انجام دهید، ابتدا باید وارد سایت شده و سپس مبلغی که می‌خواهید انتقال دهید و سایر اطلاعات الزامی در سایت را کامل کنید. بعد از انجام این مراحل، یک کد امنیتی به شما داده می‌شود و مبلغ برای شخص موردنظر منتقل خواهد شد.

 فردی که در اسپانیا می‌خواهد این حواله یورو به اسپانیا را دریافت کند، باید به یکی از شعبه‌های شرکت وسترن یونیون مراجعه کرده و با ارائه مدارک خواسته شده، می‌تواند مبلغ حواله را بعد از کم شدن درصدی به عنوان کارمزد از شرکت دریافت کند. البته باید بدانید که به دلیل تحریم‌هایی که برای ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید از سایت اصلی این شرکت آمریکایی حواله یورو را از کشور ایران به کشور اسپانیا انجام دهید.

چگونه از طریق وسترن یونیون به اسپانیا پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 3 هزار دلار به اسپانیا ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حواله یورو به اسپانیا تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای اسپانیا گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در اسپانیا، بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت یورو در اسپانیا دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

ارسال حواله یورو به شرکت های اسپانیایی

برای ارسال حواله یورو به شرکت‌های اسپانیایی، نیز می‌توانید از خدمات بانکی یا سرویس‌های پرداخت آنلاین مانند حواله TT استفاده کنید. در صورت استفاده از خدمات بانکی، باید شماره IBAN شرکت مورد نظر در اسپانیا و کد BIC بانک مربوطه را برای انتقال پرداخت وارد کنید. همچنین، در صورت استفاده از سرویس‌های پرداخت آنلاین، می‌توانید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن همراه شرکت مورد نظر، از اطلاعات حساب بانکی و شیوه انتقال پرداخت آگاه شوید و سپس به راحتی مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت واریز کنید.

لازم به ذکر است که برای انتقال پرداخت به شرکت‌های اسپانیایی، نیز هزینه‌هایی مانند هزینه تراکنش و کارمزد برای بانک‌ها و شرکت‌های پردازش پرداخت وجود دارد که می‌توانید قبل از انجام تراکنش با بانک خود یا سرویس مورد نظر مشاوره کنید. همچنین، برای انتقال پرداخت به شرکت‌های خارجی، بهتر است از موسسات مالی و شرکت‌های پردازش پرداخت با سابقه و قابل اعتماد استفاده کنید.

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

ارسال حواله دانشجویی یورو به اسپانیا

برای دانشجویان بین المللی که در اسپانیا تحصیل می کنند، ارسال پول به بانک های اسپانیا بخشی ضروری از برنامه ریزی مالی آنها است. با این حال، مهم است که عواملی مانند روش انتقال، نرخ ارز و اطلاعات لازم را قبل از شروع انتقال در نظر بگیرید.

یکی از محبوب ترین روش های انتقال پول به بانک های اسپانیا از طریق حواله بانکی است. این یک روش مطمئن و قابل اعتماد برای انتقال وجوه است و معمولاً ظرف یک روز پردازش می شود. خدمات انتقال پول آنلاین نیز موجود است و ممکن است گزینه مناسبی باشد، اما انتخاب یک ارائه دهنده معتبر مهم است.

هنگام ارسال پول به بانک های اسپانیا، مهم است که از نرخ ارز آگاه باشید. مقایسه نرخ ارز ارائه شده توسط ارائه دهندگان مختلف می تواند به شما کمک کند که بهترین نرخ ممکن را دریافت کنید. علاوه بر این، بررسی اینکه آیا کارمزد یا هزینه‌ای در ارتباط با انتقال وجود دارد، مهم است.

برای اطمینان از فرآیند انتقال روان، داشتن اطلاعات لازم هنگام انتقال به بانک های اسپانیایی ضروری است. این شامل شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) و کد شناسه بانک (BIC) و همچنین نام و آدرس گیرنده است. بررسی مجدد این اطلاعات قبل از شروع انتقال می تواند به جلوگیری از خطا یا تاخیر کمک کند.

دانشجویان بین المللی همچنین باید با سیستم بانکی اسپانیا و بانک های خاصی که در دسترس آنها است آشنا باشند. برخی از بانک های محبوب در اسپانیا عبارتند از Santander، BBVA، و CaixaBank. تحقیق در مورد این بانک ها و خدمات آنها می تواند به شما کمک کند تا بانکی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

به طور خلاصه می توان گفت که ارسال حواله های دانشجویی یورو به بانک های اسپانیا از طریق روش های مطمئن مانند حواله بانکی یا خدمات انتقال پول آنلاین انجام می شود. مقایسه نرخ ارز، بررسی کارمزد یا هزینه ها و اطمینان از داشتن اطلاعات لازم قبل از شروع انتقال، مهم است. آشنایی با سیستم بانکی اسپانیا و بانک‌های خاص در دسترس دانشجویان بین‌المللی نیز می‌تواند به روان‌تر شدن فرآیند کمک کند.

حواله یورو به اسپانیا با استفاده از سیستم سوئیفت چگونه انجام می‌شود؟

قبل از گسترش تحریم‌های مالی و بانکی جهانی علیه ایران، بانک‌های کشور ما به سوئیفت دسترسی داشتند. اما در سال 1390 و با شروع تحریم‌ها، دسترسی بانک‌های ایرانی به آن مسدود شد. پس از برجام، گشایش‌های کوچکی برای بانک‌های ایرانی محدودی به سوئیفت به وجود آمد که به دلیل ترس قبلی بانک‌های خارجی از کار با بانک‌های ایران، به جایی نرسید. امروزه صرافی‌ها و موسسات مالی ایرانی با استفاده از خدمات بانک‌ها و موسسات مالی کشورهای همسایه، می‌توانند این تبادلات را به انجام برسانند. البته این تبادلات مالی از طریق سیستم سوئیفت این بانک‌های واسطه، نیازمند پرداخت کارمزدی به آن‌ها است.

برچسب ها: حواله ارزی

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ