حواله ارزی

حواله یورو به آلمان ، روش های ارسال پول به آلمان

ایران اروپاحواله یورو به آلمان – آلمان یکی پنجمین اقتصاد برتر دنیا و ثروتمندترین کشور اتحادیه اروپا با کارخانه جات و برندهای مکانیکال بسیار مشهور در طول تاریخ با نام های امپراطوری آلمان، آلمان شرقی و غربی و … شناخته میشده است، پس از جنگ جهانی دوم و اشغال آلمان توسط قوای متفقین آلمان کشوری منزوی و با تورم بسیار بالا تبدیل شد، اما سیاست مداران آلمانی از نیمه ی دوم قرن نوزدهم دوباره دست به کار شدند و ثروندمندترین کشور اتحادیه اروپا را به وجود آوردند. بزرگترین شهرهای آلمان به ترتیب برلین ،هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت میشود اشاره کرد. واحد پولی کشور آلمان به واسطه فعالیت در اتحادیه اروپا یورو میباشد، آلمان از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیاست، ایرانیان بسیاری نیز در این کشور برای تجارت، تحصیل زندگی میکنند و تعداد آنها به 100 هزار نفر میرسد. جمعیت کشور آلمان در آخرین سرشماری آماری در سال 2017 نزدیک به 84 میلیون نفر تخمین زده شده است. در این مطلب قصد داریم به روش های حواله یورو به آلمان بپردازیم.

تعرفه ارسال حواله یورو به آلمان

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله یورو به آلمان | از هزار یورو تا 5 هزار یورو | 25 یورو

ارسال حواله یورو به آلمان | از 5 هزار یورو تا 8 هزار یورو | 35 یورو 

ارسال حواله یورو به آلمان | بیش از 8 هزار یورو | 45 یورو

ارسال حواله نقدی یورو به آلمان | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 2 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام آلمان | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یورو به آلمان با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

 کوتاه درباره آلمان

پایتخت آلمان، شهر برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۵۷٬۳۸۶ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳/۷ میلیون نفر است. حواله یورو به آلمان

نخستین حضور جوامع انسانی در سرزمین امروزی آلمان به‌حدود ۱۳۰٬۰۰۰ تا ۲۳۰٬۰۰۰ سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. رمی‌ها نخستین گروه از انسان‌های متمدن بودند که در آلمان ساکن شدند. تا سال ۸۰۰ میلادی آلمان حکومت مقتدری نداشت و مورد تاخت و تاز همسایه‌ها بود. در این سال شارلمانی توانست کشورهای رم را متحد کند، اما این اتحاد کوتاه‌مدت بود. از سرزمین‌های زیر فرمان او سه پادشاهی شکل گرفت، که یکی از آن‌ها آلمان امروزی است. نخستین پادشاه آلمانی‌زبان در این سرزمین، لودویگ شاه آلمانی بود. دیگر کشورها از آن پس، مردم این سرزمین را با زبان آلمانی می‌شناختند.

پس از این دوره حکومت به امپراتوری مقدس روم رسید. این دوره که بیشتر سده‌های میانه را در‌بر‌می‌گیرد، با قدرت گرفتن کلیسای کاتولیک همراه بود. ظهور کلیسای پروتستان و مارتین لوتر را می‌توان از رویدادهای مهم آن زمان برشمرد. پس از آن در اوایل قرن نوزدهم امپراتوری پروس از اتحاد مناطق آلمانی در کنگره وین شکل گرفت. با پایان جنگ جهانی اول، قیصر مجبور به استعفا شد، از این دوره تا برآمدن فاشیسم را دوران جمهوری وایمار می‌نامند. با بدتر شدن وضعیت اقتصادی در آلمان پس از جنگ جهانی اول و گسترش نژادپرستی، حزب نازی در این کشور به قدرت رسید. این حزب تا پایان جنگ جهانی دوم و شکست آلمان در این کشور حاکم بود. پس از جنگ جهانی دوم، کشور آلمان، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد، تا اینکه در سال ۱۹۹۰ آلمان غربی و آلمان شرقی متحد شده و جمهوری فدرال آلمان را تشکیل دادند.

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی است و ۱۶ ایالت دارد که می‌توانند در برخی مسائل مستقل عمل کنند. آلمان اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و به‌عنوان ثروتمندترین کشور عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزهٔ پولی یورو به‌شمار می‌رود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت هستند.

ارسال حواله ارزی به آلمان، ارسال حواله یورو به اروپا ، ارسال حواله یورو به آلمان

آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش برجسته‌ای داشت و در پی این دو جنگ آسیب‌های فراوانی را متحمّل شد. پس از پایان جنگ با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست خودش را بازسازی کند. جمهوری فدرال آلمان اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج به‌علاوه یک بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

ایرانیان زیادی از گذشته های دور و سالهای اخیر در آلمان زندگی میکنند و دارای کسب و کارهای خرد و بزرگی در این کشور مدرن هستند. به مانند دیگر کشورهای دنیا که ایران به دلیل تحریم های مالی مشکل روابط بین بانکی با آنها دارد در مورد آلمان نیز این مورد صدق میکند و امکان ارسال و دریافت حواله های بین بانکی بصورت مستقیم وجود ندارد. از جمله ایرانیان مشهور ساکن آلمان میتوان به پرفسور مجید سمیعی، هوشنگ ابتهاج معروف به سایه و دکتر نصرت پزشکیان اشاره کرد. از جمله بانک های معروف آلمان که ایرانیان در آن حساب بانکی داشته یا اغلب به آنها حواله ارزی ارسال میکنند میتوان به دویچه بانک(Deutsche Bank)، بانک بایرن‌ال بی (BayernLB) و درسندر بانک آلمان و چند مورد دیگر اشاره کرد. ارسال انواع حواله های ارزی به بانک های آلمان توسط ایران اروپا امکان پذیر است که عبارتند از:

حواله دلار به آلمان

برای ارسال حواله دلار به آلمان چند روش مختلف وجود دارد، اولین آنها ارسال حواله بصورت بانکی به یکی از بانک های مورد نظر شماست، در این روش شما برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب دلاری ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید، ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های آلمان نظیر دویچه بانک، آریل بنک، یونی کردیت، مرسدس بنز بانک، بانک فدرال آلمان، دی زد بانک آلمان، درسندر بانک آلمان، دویچه پست بانک، بانک ایران و اروپا و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

حواله یورو به آلمان

همچنین اگر قصد ارسال حواله یورو به آلمان را دارید میتوانید مانند ارسال حواله یورویی از طریق ایران اروپا به بانک و شماره حساب مورد نظر خود حواله ارزی خود را ارسال کنید، برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب یورویی ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید. ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های آلمان نظیر دویچه بانک، آریل بنک، یونی کردیت، مرسدس بنز بانک، بانک فدرال آلمان، دی زد بانک آلمان، درسندر بانک آلمان، دویچه پست بانک، بانک ایران و اروپا و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یورو به آلمان

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

ارسال حواله ارزی به آلمان، ارسال حواله یورو به اروپا ، ارسال حواله یورو به آلمان

حواله پوند به آلمان

همچنین اگر قصد ارسال حواله پوند به آلمان را دارید میتوانید مانند ارسال حواله پوند از طریق ایران اروپا به بانک و شماره حساب مورد نظر خود حواله ارزی خود را ارسال کنید، برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب پوند ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید. ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های آلمان نظیر دویچه بانک، آریل بنک، یونی کردیت، مرسدس بنز بانک، بانک فدرال آلمان، دی زد بانک آلمان، درسندر بانک آلمان، دویچه پست بانک، بانک ایران و اروپا و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید. در این مسیر ما به تمام بانک های آلمان ای اعم از بانک های ذکر شده بالا امکان ارسال و واریز وجه به حساب های پوند را داریم. لیست بانک های  آلمان در ویکی پدیا

ارسال حواله ارزی به آلمان، ارسال حواله یورو به اروپا ، ارسال حواله یورو به آلمان

حواله وسترن یونیون به آلمان (حواله شخصی بدون نیاز به افتتاح حساب)

وسترن یونیون یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های انتقال ارز به شمار می‌رود که بیش از 500 هزار شعبه در سراسر دنیا دارد و کار خود را از سال 1851 شروع کرده است. برای استفاده از این سرویس نیز کافی است تا کارت شناسایی خود را برداشته و به نزدیک‌ترین شعبه محل خود مراجعه کنید و اطلاعاتی نظیر نام گیرنده و مبلغ حواله یورو به آلمان را مشخص نمایید. 

پس از پرداخت مبلغ حواله با کارت بانکی حواله شما ارسال خواهد شد و به شما کدی تحویل داده می‌شود که شخص گیرنده با کارت شناسایی و ارائه این کد به یکی از شعبه‌های وسترن یونیون، قادر به دریافت حواله خواهد بود. البته لازم به ذکر است که انتقال پول از طریق وسترن یونیون با روش‌های دیگر هم ممکن است که در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

انواع روش‌های دریافت و ارسال پول به آلمان از طریق وسترن یونیون

برای انتقال پول با استفاده از سرویس وسترن یونیون می‌توانید به چهار روش زیر عمل کنید:

  • انتقال از طریق تلفن
  • انتقال از طریق اپلیکیشن
  • انتقال از طریق سایت
  • مراجعه حضوری به شعب مختلف

متأسفانه به دلیل تحریم‌های وارد شده بر بانک مرکزی، در حال حاضر، ارسال پول به آلمان از حساب بانکی به حساب خارجی برای ایرانیان داخل کشور مقدور نیست و شما قادر نخواهید بود از خدمات آنلاین استفاده نمایید، به همین جهت شما برای انتقال پول باید حتماً به یک شرکت خدمات مالی مراجعه نمایید.

علاوه بر روش‌های ذکر شده جالب است بدانید که دریافت‌کننده پول نیز می‌تواند مشخص نماید که از چه طریقی مایل است حواله ارسالی را دریافت کند که در ادامه به ذکر این روش‌ها می‌پردازیم:

  • مراجعه حضوری به یکی از نزدیک‌ترین شعبه‌ها و دریافت نقدی پول
  • واریز حواله یورو به آلمان به شماره‌حساب بانکی
  • واریز حواله یورو به آلمان به کیف پول الکترونیکی

لازم به ذکر است که این سه روش ذکر شده برای دریافت حواله یورو در آلمان فعال بوده اما برای بسیاری از کشورها هنوز امکان استفاده از برخی از این روش‌ها فراهم نیست.

مزایای انتقال پول از طریق وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون مزایای زیادی را برای مشتریان خود در نظر گرفته و به همین دلیل به یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های انتقال پول در دنیا تبدیل شده است که در این قسمت به معرفی این مزایا و ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  • انتقال سریع پول: ارسال پول از طریق وسترن یونیون تنها در چند دقیقه ممکن است و اگر شخصی نیاز فوری به پول داشته باشد، استفاده از Western Union یکی از بهترین گزینه‌ها است.
  • امنیت: این شرکت تمام تراکنش‌ها را بررسی می‌کند تا مطمئن شود خبری از کلاهبرداری یا پول‌شویی نیست.
  • دسترسی راحت: در هرکجای دنیا شعبه‌های زیادی برای وسترن یونیون در نظر گرفته شده است که به شما نزدیک باشد.
  • انعطاف‌پذیری: برای پرداخت پول نیز می‌توانید با استفاده از پول نقد در شعبه‌های حضوری یا با استفاده از کردیت کارت یا کارت بانکی در روش‌های آنلاین عملیات موردنظر را انجام دهید.

ارسال حواله وسترن یونیون ، دریافت حواله وسترن یونیون، وسترن یونیون، روش های ارسال و دریافت وسترن یونیون

برای حواله یورو به آلمان یکی از سریع‌ترین روش‌ها استفاده از وسترن یونیون است که متأسفانه به علت تحریم‌های اعمال شده، این امر نیز به یکی از چالش‌های ما ایرانیان داخل کشور تبدیل شده است. اما در این راستا همواره می‌توانید با کمک یک شرکت خدمات مالی مورد اعتماد مشکل را برطرف نمایید. علاوه بر این به یاد داشته باشید که کد MTCN که پس از پرداخت به شما تحویل می‌دهند را نگه دارید چراکه برای دریافت پول، شخص موردنظر حتماً باید این کد را ارائه دهد. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

ارسال حواله دانشجویی به آلمان

ارسال حواله های دانشجویی به بانک های آلمان یک روش رایج در بین دانشجویان بین المللی است که در آلمان تحصیل می کنند. با افزایش محبوبیت تحصیل در خارج از کشور در آلمان، نیاز به انتقال پول به بانک های آلمانی افزایش یافته است. در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید هنگام ارسال حواله های دانشجویی به بانک های آلمانی در نظر بگیرید.

در مرحله اول، انتخاب یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای انتقال پول مهم است. حواله‌های بانکی رایج‌ترین روش انتقال پول به بانک‌های آلمانی است، زیرا معمولاً در عرض یک روز تکمیل می‌شوند و راهی مطمئن برای انتقال پول ارائه می‌دهند. از خدمات انتقال پول آنلاین نیز می توان استفاده کرد، اما انتخاب یک ارائه دهنده معتبر مهم است.

در مرحله دوم، در نظر گرفتن نرخ ارز هنگام انتقال پول به بانک های آلمانی مهم است. توصیه می شود نرخ ارز ارائه شده توسط ارائه دهندگان مختلف را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ ممکن را دریافت می کنید. همچنین مهم است که بررسی کنید آیا کارمزد یا هزینه ای در ارتباط با انتقال پول به بانک های آلمانی وجود دارد یا خیر.

ثالثاً داشتن اطلاعات لازم هنگام انتقال پول به بانک های آلمانی بسیار مهم است. شما به IBAN (شماره حساب بانکی بین المللی) و BIC (کد شناسه بانک) حساب بانکی گیرنده و همچنین نام و آدرس گیرنده نیاز دارید. مهم است که قبل از انجام انتقال، این اطلاعات را دوباره بررسی کنید تا از هر گونه خطا جلوگیری شود.

در خاتمه می توان گفت که ارسال حواله های دانشجویی به بانک های آلمان از روش های مختلفی امکان پذیر است، اما انتخاب روشی مطمئن و مقرون به صرفه مهم است. همچنین در نظر گرفتن نرخ ارز و داشتن اطلاعات لازم هنگام نقل و انتقال امری مهم است. با در نظر گرفتن این موارد، دانشجویان بین المللی می توانند به راحتی به حساب های بانکی آلمانی خود پول انتقال دهند تا هزینه های تحصیل و زندگی خود را تامین کنند.

حواله یورو به آلمان تحویل دستی

چنانچه قصد دریافت حوالجات ارزی خود بصورت تحویل دستی در آلمان را دارید، و قصد دارید خود شخصا این حوالجات را تحویل بگیرید این امکان در شهرهای برلین، فرانکفورت، هامبورگ، مونیخ، دورتموند و … برای ایران اروپا در مبالغ مختلف وجود دارد که بتوان حواله یورو به آلمان را به شما تحویل دهیم. جهت هماهنگی با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

منابع تامین پول

تمام حواله یورو به آلمان توسط ایران اروپا از خود آلمان تهیه شده و اغلب مربوط به بازرگانان و تجار ایرانی در آلمان است، و منابع پول بصورت قانونی تهیه شده که هیچ خطری از ابتدا تا انتهای ارسال حواله مشتریان را تهدید نکند.

کلام آخر

ارسال حواله یورو به آلمان همیشه یکی از پر طرفدار ترین نوع حوالجات ارزی در ایران بوده است، که دلیل آن رابطه ی اقتصادی و فرهنگی بسیار قدرتمند بین دو کشور است. چنانچه قصد ارسال حواله های ارزی به آلمان را دارید ایران اروپا این زمینه را برای شما فراهم میکند که بتوانید به سرعت و با اطمینان خاطر کامل اقدام به ارسال پول به مقصد این کشور کنید.

برچسب ها: حواله ارزی

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ