حواله ارزی

حواله ارزی به سوئیس ، حواله فرانک به سوئیس

صرافی ایران اروپاسوئیس یکی از کشورهای غرب اروپا است که اقتصادی پرقدرت و بسیار پویا دارد. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان از لحاظ سطح درآمد سرانه محسوب می‌شود. با ظهور و ایجاد اتحادیه اروپا، کشور سوئيس به این اتحادیه پیوست اما واحد پولی یورو را نپذیرفت. فرانک سوئیس هنوز هم واحد پولی رسمی این کشور است اما از یورو نیز در معاملات این کشور به صورت گسترده استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا با حواله یورو به سوئیس و روش‌های انجام آن بیشتر آشنا شویم و ببینیم که کدام روش برای ایرانیان داخل کشور مناسب‌تر و امن‌تر قلمداد می‌شود.

با توجه به اقتصاد قدرتمند این کشور، توریستی بودن و دانشگاه‌های معتبر و پرشمار، سوئیس یکی از مقاصد مورد علاقه ایرانیان برای تحصیل، کار، سفر و زندگی در قاره اروپا محسوب می‌شود. اما این ارتباطات گسترده بین دو کشور، نیازمند یک راه سریع و امن برای انتقال پول است. پس از وضع تحریم‌های مالی گسترده علیه اقتصاد و سیستم مالی ایران، امروزه جابه‌جایی و ارسال پول از ایران به دیگر کشورها و بر عکس، با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو است. اما این کار با وجود مشکلات زیاد، هنوز هم ممکن است.

تعرفه ارسال حواله یورو به سوئیس

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله یورو به سوئیس | از هزار تا 5 هزار یورو به سوئیس | 25 یورو

ارسال حواله یورو به سوئیس | از 5 هزار تا 8 هزار یورو به سوئیس| 35 یورو

ارسال حواله یورو به سوئیس | بیش از 8 هزار یورو به سوئیس | 45 یورو

ارسال حواله تحویل دستی اروپا | به تمام کشورهای اروپایی | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 2 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام کشورهای اروپایی | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یورو به سوئیس با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

خلاصه ای درباره اتریش

جغرافیای سوئیس: سوئیس کشوری محصور در خشکی است که در قلب اروپا واقع شده است. این شهر به خاطر مناظر طبیعی خیره کننده اش شناخته شده است. رشته کوه های آلپ سوئیس بر بخش جنوبی این کشور مسلط است و قله های کوهستانی خیره کننده، یخچال های طبیعی و استراحتگاه های اسکی در سطح جهانی را ارائه می دهد. بلندترین نقطه سوئیس Dufourspitze در توده مونته روزا است که به 4634 متر (15203 فوت) می رسد. فلات سوئیس در بخش مرکزی کشور واقع شده است و با تپه های غلتان، دشت های حاصلخیز و دریاچه های زیبا مشخص می شود. کوه‌های ژورا، در شمال غربی، ارتفاع کمتری دارند و پوشیده از جنگل‌های سرسبز هستند.

تنوع فرهنگی سوئیس: سوئیس کشوری از نظر فرهنگی متنوع است که تأثیرات کشورهای همسایه خود را دارد. این کشور به مناطق زبانی متفاوتی تقسیم شده است که هر کدام فرهنگ خاص خود را دارند. در منطقه آلمانی زبان، که اکثریت سوئیس را در بر می گیرد، میراث غنی از آداب و رسوم، ادبیات و سنت های سوئیسی-آلمانی را خواهید دید. منطقه فرانسوی زبان، واقع در غرب، متاثر از فرهنگ، آشپزی و هنر فرانسوی است. منطقه ایتالیایی زبان در جنوب دارای نفوذ قوی ایتالیایی در زبان، غذا و سبک زندگی خود است. رومانش، زبانی که کمتر صحبت می شود، عمدتاً در بخش جنوب شرقی کشور یافت می شود.

نظام سیاسی سوئیس: سوئیس یک جمهوری فدرال با یک نظام سیاسی منحصر به فرد است. ویژگی آن ساختار غیرمتمرکز و دموکراسی مستقیم است. کنفدراسیون سوئیس از 26 کانتون تشکیل شده است که هر کانتون قانون اساسی و سطح بالایی از خودمختاری دارد. مردم سوئیس این قدرت را دارند که از طریق رفراندوم و ابتکارات بر قوانین تأثیر مستقیم بگذارند. دولت فدرال از هفت عضو تشکیل شده است که از احزاب مختلف سیاسی نمایندگی می کنند و به عنوان رئیس جمعی ایالت عمل می کنند.

اقتصاد سوئیس: سوئیس دارای اقتصاد بسیار توسعه یافته و مرفهی است. این شرکت به دلیل خدمات مالی خود از جمله بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت شناخته شده است. این کشور همچنین به دلیل ساخت و مهندسی دقیق، تولید ساعت ها، ماشین آلات، مواد دارویی و مواد شیمیایی با کیفیت بالا مشهور است. شرکت های بزرگ سوئیسی به دلیل نوآوری و دقت خود در سطح جهانی شناخته شده اند. علاوه بر این، گردشگری نقش مهمی در اقتصاد سوئیس ایفا می کند و بازدیدکنندگان به زیبایی های طبیعی، استراحتگاه های اسکی و میراث فرهنگی این کشور جذب می شوند.

بی طرفی و دیپلماسی سوئیس: سوئیس سابقه طولانی بی طرفی دارد و به دلیل تلاش های دیپلماتیک خود مورد احترام است. این کشور از سال 1815 در هیچ درگیری مسلحانه ای شرکت نداشته است. این بی طرفی، همراه با موقعیت جغرافیایی آن، سوئیس را به مرکزی برای سازمان های بین المللی و فعالیت های دیپلماتیک تبدیل کرده است. شهر ژنو میزبان سازمان های بین المللی متعددی مانند سازمان ملل متحد (UN)، سازمان بهداشت جهانی (WHO)، نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و بسیاری دیگر است.

گردشگری و تفریح سوئیس: سوئیس یک مقصد گردشگری محبوب است که سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند. این کشور فرصت های متنوعی را برای فعالیت ها و تفریحات در فضای باز ارائه می دهد. کوه های آلپ سوئیس تجربه های عالی اسکی، اسنوبورد، کوهنوردی و پیاده روی را فراهم می کند. دریاچه های بکر مانند دریاچه ژنو، دریاچه زوریخ و دریاچه لوسرن فرصت هایی را برای قایق سواری، شنا و آرامش ارائه می دهند. شهرهای سوئیس همچنین به خاطر معماری قرون وسطایی به خوبی حفظ شده، موزه ها، رویدادهای فرهنگی و صحنه های آشپزی پر جنب و جوش معروف هستند.

به طور کلی، سوئیس کشوری است که به طور یکپارچه زیبایی های طبیعی، تنوع فرهنگی، ثبات سیاسی و موفقیت اقتصادی را در هم می آمیزد و آن را به مقصدی جذاب هم برای ساکنان و هم برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند.

ارسال حواله یورو به سوئیس ، ارسال حواله فرانک به سوئیس ، ارسال حواله ی ارزی دانشجویی ، شرکتی و شخصی ، ارسال حواله ارزی به سوئیس

روش‌های حواله یورو به سوئیس

با وجود تحریم‌های اقتصادی هنوز هم راه‌های گوناگونی برای ارسال پول به کشورهای اتحادیه اروپا وجود دارد. انتخاب روش حواله پول به مقدار پولی که قصد جابه‌جایی آن را دارید هم وابسته است. روش‌های حواله پول به دو روش حواله بانکی(انتقال سوئیفتی) و یا حواله غیربانکی که توسط دیگر شرکت‌ها و موسسات اقتصادی انجام می‌شود، تقسیم می‌شود. همچنین باید روشی را برگزینید که سرعت بالایی داشته باشد و امنیت بالایی را برای صحت حواله تضمین کند. در ادامه برخی از این روش‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • حواله یورو به سوئیس با استفاده از روش‌های حواله بانکی یا سوئیفت

این روش یک روش بین المللی بانکی و بسیار امن برای انتقال پول به شمار می‌رود. شبکه سوئیفت (Swift) مخفف عبارت «جامعه جهانی ارتباط مالی بین بانکی» یا (Society For Worldwide Interbank Financial Telecommunication) است. این شبکه در سال 1971 برای ایجاد روشی هماهنگ و جهانی ایجاد شد تا همه بانک‌ها در سراسر دنیا بتوانند با استفاده از آن پول را از یک کشور با امنیت بالا، به کشوری دیگر منتقل نمایند. با استفاده از این روش، دستورهای پرداخت و انتقال پول به کمک کدهای سوئیفت، به موسسات مالی ارسال می‌شود تا نیازی به انتقال خود پول به صورت فیزیکی و یا حتی مجازی وجود نداشته باشد. حواله وجوه در این شبکه با استفاده از یک کد 8 تا 11 رقمی که کد سوئیفت (Swift Code) نام دارد و معرف بانک مورد نظر است، انجام مي‌شود. 

استفاده از این شبکه برای انتقال پول مزایای زیادی برای همگان دارد. از جمله این که همه این پیام‌ها و انتقالات سوئیفتی استاندارد، مطمئن، امن، ارزان و سریع هستند. ایران از سال 1364 به این شبکه جهانی پیوست اما در سال 1390 و با تشدید تحریم‌های مالی و اقتصادی، دسترسی ایران به این شبکه مسدود شد. پس از برجام ایران به صورت محدود به این شبکه بازگشت اما با توجه به ترس بانک‌ها از تحریم، هنوز بسیاری از بانک‌ها تمایلی به همکاری با بانک‌های ایران نشان نمی‌دهند. موسسات مالی و صرافی‌های داخل ایران با روش‌هایی این تبادلات را انجام می‌دهند. برای ارسال پول به دیگر کشورها مانند حواله یورو به سوئیس امروزه از بانک‌ها و موسسات واسطه که بیشتر در کشورهای همسایه مستقر هستند و با پرداخت کارمزدی اضافی ممکن است.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یورو به سوئیس

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

  • حواله یورو به سوئیس با استفاده از روش‌های حواله غیر بانکی 

برای ارسال پول به دیگر کشورها می‌توان از روش‌های غیر بانکی نیز استفاده نمود. این روش‌ها، نیازی به داشتن حساب برای ارسال و یا حواله ارزی ندارد. از جمله این روش‌ها می توان به حواله یورو به سوئیس با استفاده از خدمات شرکت‌هایی مانند وسترن یونیون، پی‌پال، مسترکارت و … نیز اشاره نمود. این شرکت‌ها نیز نمایندگی رسمی در ایران نداشته و ارسال پول توسط آن‌ها با کمک صرافی‌ها و یا موسسات واسطه در کشورهای اطراف امکان پذیر است.

  • وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون یکی از محبوب‌ترین و امن‌ترین روش‌های انتقال ارز به سراسر جهان به حساب می‌آید. این شرکت فعالیت خود را در سال 1856 در ایالات متحده آغاز کرد و امروزه در بیش از 185 کشور دنیا شعبه فعال دارد. از مهم‌ترین مزایای انتقال پول با وسترن یونیون، بی‌نیاز بودن به حساب بانکی است. برای ارسال پول به هر نقطه‌ای از جهان، مانند حواله یورو به سوئیس، باید مشخصات گیرنده را در فرم‌ها وارد نموده و پس از پرداخت معادل ارزی به علاوه پورسانت، کدی 10 رقمی که به شما داده می‌شود را برای گیرنده ارسال نمایید. شخص گیرنده پس از احراز هویت، با ارائه کد، پول را دریافت خواهد نمود.

چگونه از طریق وسترن یونیون به سوئیس پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 3 هزار یورو به سوئیس ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حواله یورو به سوئیس تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای سوئیس گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در سوئیس، بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت یورو دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

ارسال حواله یورو به سوئیس ، ارسال حواله فرانک به سوئیس ، ارسال حواله ی ارزی دانشجویی ، شرکتی و شخصی ، ارسال حواله ارزی به سوئیس

حواله دانشجویی به سوئیس

حواله دانشجویی به انتقال وجه از افرادی که در خارج از کشور تحصیل می کنند به سوئیس برای هزینه های تحصیلی اطلاق می شود. بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان به دلیل سیستم آموزشی با کیفیت و دانشگاه های معتبر سوئیس را برای تحصیل انتخاب می کنند. برای واریز وجوه تحصیلی، دانش‌آموزان یا والدین/سرپرست‌های آنها می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند حواله‌های بین‌المللی، خدمات انتقال پول آنلاین یا بسترهای تخصصی پرداخت دانشجویی استفاده کنند. در انتخاب روش حواله باید عواملی مانند نرخ ارز، کارمزد و سرعت انتقال را در نظر گرفت.

حواله شخصی به سوئیس

حواله شخصی شامل انتقال وجه از افراد به اعضای خانواده، دوستان یا برای اهداف شخصی در سوئیس است. افراد ممکن است برای حمایت از عزیزان خود، پرداخت قبوض یا هزینه های زندگی عمومی به سوئیس پول بفرستند. گزینه های مختلفی برای حواله شخصی وجود دارد، از جمله حواله های بانکی، خدمات انتقال پول آنلاین، اپلیکیشن های پرداخت موبایلی و شرکت های حواله بین المللی. انتخاب روش حواله به عواملی مانند هزینه، راحتی، سرعت و قابلیت اطمینان بستگی دارد.

حواله شرکتی به سوئیس

حواله شرکتی به انتقال وجوه برای اهداف تجاری به سوئیس اشاره دارد. این می تواند شامل پرداخت برای کالاها و خدمات، حقوق و دستمزد، سرمایه سرمایه گذاری، یا هر معامله مرتبط با تجارت دیگر باشد. شرکت‌ها اغلب از خدمات پرداخت بین‌المللی تخصصی، مانند پلتفرم‌های بانکداری شرکتی یا حواله‌های سیمی بین‌المللی برای تسهیل این تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. عواملی مانند کارمزد تراکنش، نرخ ارز، امنیت و سرعت تراکنش از ملاحظات ضروری برای مشاغل در هنگام انتخاب روش حواله هستند.

هنگام ارسال حواله ارزی به سوئیس، در نظر گرفتن نرخ ارز، هزینه ها و امنیت و قابلیت اطمینان خدمات حواله بسیار مهم است. مقایسه ارائه دهندگان مختلف حواله و بررسی گزینه هایی مانند خدمات انتقال پول آنلاین یا پلتفرم های پرداخت بین المللی تخصصی می تواند به افراد و مشاغل کمک کند تا مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش را برای نیازهای خاص حواله خود پیدا کنند. علاوه بر این، اطلاع از هرگونه مقررات یا الزامات مربوط به حواله در کشورهای فرستنده و گیرنده برای اطمینان از رعایت قوانین محلی مهم است.

ارسال حواله یورو به سوئیس ، ارسال حواله فرانک به سوئیس ، ارسال حواله ی ارزی دانشجویی ، شرکتی و شخصی ، ارسال حواله ارزی به سوئیس

10 تا از بهترین بانک های سوئیس

سوئیس به دلیل بخش بانکی خود مشهور است که به دلیل ثبات، حفظ حریم خصوصی و خدمات مالی با کیفیت بالا شهرت دارد. در حالی که تعیین “بهترین” بانک های سوئیسی به دلیل ترجیحات و نیازهای فردی متفاوت است، ذهنی است، در اینجا برخی از بانک های برجسته سوئیسی وجود دارد که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند:

UBS (Union Bank of Switzerland) :UBS یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین بانک های سوئیس است که طیف گسترده ای از خدمات مالی را هم به افراد و هم به موسسات ارائه می دهد. حضور جهانی دارد و به دلیل خدمات مدیریت ثروت، بانکداری سرمایه گذاری و مدیریت دارایی شناخته شده است.

Credit Suisse :Credit Suisse یکی دیگر از بانک های برجسته سوئیس است که حضور جهانی قوی دارد. طیف گسترده ای از خدمات مالی از جمله بانکداری خصوصی، بانکداری سرمایه گذاری، مدیریت دارایی و مدیریت ثروت را ارائه می دهد. Credit Suisse سابقه ای طولانی دارد و به دلیل تخصص خود در صنعت مالی شناخته شده است.

Julius Baer :Julius Baer یک گروه بانکداری خصوصی سوئیسی است که در خدمات مدیریت ثروت و دارایی تخصص دارد. این به افراد با ارزش خالص پاسخ می دهد و راه حل های سرمایه گذاری شخصی ارائه می دهد. جولیوس بائر به دلیل شهرت طولانی مدت خود در بانکداری خصوصی و تعهد به خدمات مشتری شناخته شده است.

Pictet & Cie :Pictet & Cie یک بانک خصوصی سوئیسی است که از سال 1805 فعالیت می کند. این بانک بر مدیریت ثروت خصوصی، مدیریت دارایی و خدمات مرتبط تمرکز دارد. Pictet & Cie به دلیل رویکرد محافظه کارانه، رویکرد مشتری محور و استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت شناخته شده است.

Lombard Odier :Lombard Odier یکی از قدیمی ترین بانک های خصوصی در سوئیس است که در سال 1796 تأسیس شد. این بانک طیف وسیعی از خدمات مدیریت ثروت و سرمایه گذاری را به مشتریان، خانواده ها و مؤسسات خصوصی ارائه می دهد. Lombard Odier به دلیل میراث دیرینه، رویکرد نوآورانه و ابتکارات پایداری شناخته شده است.

ارسال حواله یورو به سوئیس ، ارسال حواله فرانک به سوئیس ، ارسال حواله ی ارزی دانشجویی ، شرکتی و شخصی ، ارسال حواله ارزی به سوئیس

توجه به این نکته ضروری است که در حالی که بانک‌های سوئیسی به محرمانه بودن شهرت دارند، مقررات بانکی سوئیس در طول سال‌ها برای همسویی با استانداردهای بین‌المللی و مبارزه با جرایم مالی تکامل یافته است. اکنون تمرکز بر شفافیت و همکاری با مقامات مالیاتی بین المللی است. هنگام انتخاب بانک، مهم است که عواملی مانند خدمات ارائه شده، کارمزدها، دسترسی و سازگاری با نیازها و اهداف مالی خاص خود را در نظر بگیرید. توصیه می شود قبل از انتخاب بانک سوئیسی با یک مشاور مالی مشورت کنید یا تحقیقات کاملی انجام دهید.

سخن پایانی

برای ارسال حواله یورو به سوئیس و فرانک به سوئیس، روش های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به آنها اشاره کردیم، برای ارسال حواله به سوئیس شما باید از داشتن اطلاعات کامل حساب مقصد مطمئن بوده و سپس از طریق کارشناسان ایران اروپا نسبت به ارسال حواله خود اقدام کنید.

برچسب ها: حواله ارزی حواله یورو

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ