حواله ارزی

حواله یوان به چین ، ارسال حواله ارزی به چین

ایران اروپا – چین پرجمعیت ترین کشور دنیا و یکی از ابر قدرت های اقتصادی دنیا واقع در قاره آسیا از گذشته در پی تحولات اقتصادی و پیشرفت در زمینه های اقتصادی بسیار زیادی خود را به عنوان یک ابر قدرت اقتصادی در قرن 21 معرفی کرده است، کالاهای چینی تقریبا از اواخر سالهای 70 جای خود را در بین کشورهای آسیایی و در هنگام مطالعه ی این مطلب در سراسر دنیا زندگی بدون لوازم ساخت چین تقریبا غیر ممکن است، (حواله یوان به چین) حتی بزرگترین شرکت های فناوری آمریکایی برای استفاده از نیروی کار ارزان قیمت خط تولید خود را در چین راه اندازی کرده اند و برای رسیدن به سود دهی بیشتر از ظرفیت های این کشور نهایت استفاده را میبرند، از جمله این شرکت های میتوان به غول تکنولوژی اپل اشاره کرد. البته خود کشور چین نیز دارای برند هایی است که در زمینه های مختلف بسیار قدرتمند ظاهر شده اند و در حال گسترش در سراسر کشورهای دنیا هستند، که از جمله آنها میتوان به شرکت های نظیر هوآوی ، شیائومی و … اشاره کرد. ایرانیان نیز در طول 10 سال اخیر مراوردات بسیار زیادی با چین دارند ک در این بین واردات از چین بسیار رونق گرفته و تقریبا هر کالاهای مورد تحریمی با مدل کپی شده آن در چین جایگزینی در بازارهای داخلی کشورمان پیدا است کرد. در این مطلب قصد داریم به روش های ارسال حواله ارزی به چین بپردازیم.

تعرفه و کارمزد ارسال حواله یوان چین

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله TT و حواله یوان چین | معادل هزار دلار تا 5 هزار دلار به یوان | 25 دلار

ارسال حواله TT و حواله یوان چین  | معادل 5 هزار دلار تا 8 هزار دلار به یوان | 35 دلار

ارسال حواله TT و  حواله یوان چین  | معادل یا بیش از 8 هزار دلار به یوان | 45 دلار

ارسال حواله تحویل دستی چین  | معادل 5 هزار دلار به یوان | 2 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از چین | بالای 5 هزار دلار یا معادل آن به یوان | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یوان به چین با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید

ارسال حواله ارزی به چین ، ایران اروپا ،حواله دلار ، حواله یورو ، حواله یوان

ارسال حواله ارزی به چین

همانطور که اشاره کردیم ایرانیان به خصوص در سالهای گذشته کالاهای بسیاری از چین خریداری کرده اند که این خود باعث ایجاد روابط مالی بسیار بزرگی بین دو کشور شده است، در سالهای اخیر نیز این واردات به رشدی چند برابر دست پیدا کرده است. انتقال حواله های بین بانکی از ایران به چین بصورت مستقیم امکان پذیر نیست، اما با توجه به تمهیداتی که وجود دارد میتواند بصورت غیر مستقیم به بانکی هایی از چین ارسال حواله‌ی بانکی انجام داد. از جمله بانک های معروف چین که ایرانیان در آن حساب بانکی داشته یا اغلب به آنها حواله ارزی ارسال میکنند میتوان به بانک آو چاینا (Bank Of China) بانک کشاورزی چین (Agricultural Bank of China) و چند مورد دیگر اشاره کرد. ارسال انواع حواله های ارزی به بانک های چین توسط ایران اروپا امکان پذیر است که عبارتند از:

حواله دلار به چین

برای ارسال حواله دلار به چین چند روش مختلف وجود دارد، اولین آنها ارسال حواله بصورت بانکی به یکی از بانک های مورد نظر شماست، در این روش شما برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب دلاری ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید، ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های چین نظیر بانک آو چین ، بانک کشاوری چین ، بانک تجار چین ، بانک، بانک صنعتی چین، بانک چین مینشنگ، بانک CITIC ، بانک اوربرایت چین، BBVA بانک، HSBC، برانکو سانتاندر  و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله دلار به چین

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

حواله یورو به چین

همچنین اگر قصد ارسال حواله یورو به چین را دارید میتوانید مانند ارسال حواله دلاری از طریق ایران اروپا به بانک و شماره حساب مورد نظر خود حواله ارزی خود را ارسال کنید، برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب یورویی ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید. ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های چین نظیر بانک آو چین ، بانک کشاوری چین ، بانک تجار چین ، بانک، بانک صنعتی چین، بانک چین مینشنگ، بانک CITIC ، بانک اوربرایت چین، BBVA بانک، HSBC، برانکو سانتاندر و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

ارسال حواله ارزی به چین ، ایران اروپا ،حواله دلار ، حواله یورو ، حواله یوان

حواله یوان به چین

ارسال حواله یوان به چین شامل ارز محلی کشور چین ، یعنی یوان نیز میشود، در مجموعه ایران اروپا امکان ارسال حواله های دلاری، یورویی و درهم بصورت حواله بین بانکی سوئیفت امکان پذیر است. در این مسیر ما به تمام بانک های چین ای اعم از بانک های ذکر شده بالا امکان ارسال و واریز وجه به حساب های یوان را داریم . جهت واریز به حساب ها اطلاعاتی نظیر مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات صاحب حساب یا شرکت، شماره حساب یوان ، نام بانک ، کد سوئیفت شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه میباشد را تهیه کرده و در زمان تایید حواله برای همکاران ما ارسال فرمایید. لیست بانک های  چین در ویکی پدیا

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

حواله وسترن یونیون به چین (حواله شخصی بدون نیاز به افتتاح حساب)

وسترن یونیون از سریع ترین روش های انتقال حواله به سراسر جهان است، این سرویس در اغلب شهرهای چین نیز فعالیت دارد که بسیاری از آنها امکان ارسال و دریافت حواله شخصی را به شما میدهند. چنانچه قصد دریافت سریع حواله بدون نیاز به حساب بانکی بصورت کاملا قانونی را دارید، این امکان توسط ایران اروپا برای شما فراهم شده است که بتوانید حواله ارزی به چین را بصورت ارز محلی یوان یا دلار از سرویس بین المللی وسترن یونیون دریافت کنید.

چگونه از طریق وسترن یونیون به چین پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 5 هزار دلار به چین ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حواله یوان چین تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای چین گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در چین، بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت دلار یا یوان دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

حواله تحویل دستی در یوان

چنانچه قصد دریافت حوالجات ارزی (حواله یوان به چین) خود بصورت تحویل دستی در چین را دارید، و قصد دارید خود شخصا این حوالجات را تحویل بگیرید این امکان در شهرهای پکن و شانگهای برای ایران اروپا در مبالغ مختلف وجود دارد که بتوان حواله را به شما تحویل دهیم. جهت هماهنگی با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

ارسال حواله ارزی به چین ، ایران اروپا ،حواله دلار ، حواله یورو ، حواله یوان

بانک‌های چینی و اقتصاد چین و ارز یوان

بانک‌های چینی در اقتصاد چین نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. چین یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان با رشدی پایدار و چشمگیر در دهه‌های اخیر بوده است. ارز یوان نیز به عنوان ارز ملی چین توسط بانک‌های چینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بانک‌های چینی

بانک‌های چینی شامل بانک‌های دولتی و خصوصی هستند که به صورت مرکزی تحت نظارت بانک مرکزی چین، یعنی بانک مرکزی چین، فعالیت می‌کنند. بانک‌های دولتی در چین اغلب به عنوان بانک‌های عام‌المنفعه شناخته می‌شوند، که مسئولیت ارائه خدمات مالی به افراد و شرکت‌ها را دارند. بانک‌های خصوصی نیز در چین فعالیت دارند و اغلب به عنوان بانک‌های تجاری و سرمایه‌گذاری شناخته می‌شوند.

اقتصاد چین

اقتصاد چین به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان، دارای یک سیستم اقتصادی مختلط است. این سیستم شامل اقتصاد بازار و اقتصاد دولتی است. بخش خدمات در اقتصاد چین به صورت مستمر در حال رشد است و در حال حاضر بیش از ۵۰٪ از GDP چین را تشکیل می‌دهد. بخش صنعتی چین نیز به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی چین شناخته می‌شود.

نقش بانک‌های چینی در اقتصاد

بانک های چینی به عنوان نهادهای مالی اصلی در اقتصاد چین، نقش بسیار مهمی در تامین منابع مالی برای بخش خصوصی و دولتی این کشور دارند. بانک‌های چینی به صورت مرکزی در معاملات با ارز یوان مشغول به کار هستند و در ارتباط با بانک‌های دیگر کشورها نیز فعالیت دارند. همچنین، بانک مرکزی چین توانسته است با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی مناسب، نرخ رشد و توسعه اقتصادی چین را در دهه‌های اخیر بهبود بخشیده و ارزش یوان را در بازار جهانی تقویت کند.

ارز یوان

ارز یوان به عنوان ارز ملی چین، در تجارت بین‌المللی و معاملات مالی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چین توانسته است با اتخاذ سیاست‌های مناسب، ارزش یوان را در بازار جهانی تقویت کند و به عنوان یکی از ارزهای قدرتمند جهان شناخته شود. همچنین، نرخ تبدیل یوان به دلار آمریکا نیز برای بسیاری از کشورها مهم است و در تجارت بین‌المللی نقش بسیار مهمی دارد.

در نتیجه، بانک‌های چینی به عنوان نهادهای مالی اصلی در اقتصاد چین نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و ارز یوان نیز به عنوان ارز ملی چین در تجارت بین‌المللی و معاملات مالی جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به رشد پایدار و چشمگیر اقتصاد چین در دهه‌های اخیر، بانک‌های چینی و ارز یوان نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهانی دارد.

حواله یوان به چین

حواله یوان به چین به معنای انتقال پول به صورت یوان چینی به حساب یک فرد یا شرکت در چین است. برای انجام این کار، شخص یا شرکتی که قصد انتقال پول به چین دارد می‌تواند از خدمات یک بانک یا شرکت حواله‌ای مطمئن استفاده کند. این شرکت‌ها اغلب به عنوان سیستم پرداخت بین‌المللی عمل می‌کنند و امکان انتقال پول به صورت الکترونیکی از طریق شبکه‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند.

حواله یوان به چین از دو جهت مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اولین جهت برای تجارت و خرید کالا و خدمات در چین است. این روش برای افراد و شرکت‌هایی که تجارت با چین دارند بسیار مهم است، زیرا به آنها این امکان را می‌دهد که از ارزی که در کشورشان استفاده می‌کنند، صرفاً به منظور تجارت با چین استفاده نکنند و از نرخ تبدیل بهتری نسبت به دلار آمریکا بهره‌مند شوند.

جهت دوم برای استفاده از حواله یوان به چین، انتقال پول به چین برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری مستقیم در اقتصاد چین است. در این روش، سرمایه‌گذاران می‌توانند به صورت مستقیم در شرکت‌های چینی سرمایه‌گذاری کنند یا در بازار سرمایه چین به صورت مستقیم سرمایه‌گذاری کنند. در هر دو حالت، انتقال پول به صورت یوان چینی به صورت مستقیم به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که از نرخ تبدیل بهتری بهره‌مند شود.

در زمینه اقتصادی، حواله یوان به چین می‌تواند تأثیرات مهمی بر روی نرخ ارز، تجارت و سرمایه‌گذاری در چین داشته باشد. با توجه به این که چین به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده جهان، تجارت خارجی برای آن بسیار مهم است، انتقال پول به صورت یوان چینی می‌تواند باعث افزایش قابل توجهی در تجارت خارجی چین شود.

با توجه به نرخ تبدیل بهتری که در این روش به دست می‌آید، بسیاری از شرکت‌ها به انتقال پول به صورت یوان چینی علاقه دارند و به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند. در عین حال، حواله یوان به چین می‌تواند باعث افزایش درآمد شرکت‌ها و افزایش تجارت خارجی در چین شود که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روی اقتصاد چین داشته باشد.

از طرف دیگر، حواله یوان به چین می‌تواند باعث افزایش سرمایه‌گذاری در چین شود. با توجه به این که چین به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای سرمایه‌ای جهان شناخته می‌شود، سرمایه‌گذاران بسیاری به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه چین هستند. انتقال پول به صورت یوان چینی به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که بدون هیچ گونه محدودیتی در بازار سرمایه چین سرمایه‌گذاری کنند.

با توجه به تحریم‌های اقتصادی و ارزی که برخی از کشورها علیه چین تحریم‌هایی اعمال کرده‌اند، انتقال پول به صورت یوان چینی می‌تواند برای چینی‌ها یک راه حلی برای دور زدن تحریم‌ها باشد. با انتقال پول به صورت یوان چینی، این کشور می‌تواند با تحریم‌های ارزی روبرو نشود و از تأثیرات آن‌ها کاسته شود. همچنین، انتقال پول به صورت یوان چینی می‌تواند برای چین به عنوان یک کشور با ارزش افزوده بالا، درآمد بیشتری را نسبت به انتقال پول به صورت دلار یا یورو به دست آورد.

به علاوه، حواله یوان به چین می‌تواند باعث افزایش تجارت و همکاری‌های دوجانبه بین چین و دیگر کشورها شود. با این روش، کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری و همکاری با چین هستند، می‌توانند از نرخ تبدیل بهتری که در این روش به دست می‌آید، بهره بگیرند و همکاری‌های موفقی را با چین برقرار کنند.

با توجه به موارد گفته شده، می‌توان نتیجه گرفت که حواله یوان به چین می‌تواند تأثیرات مهمی بر روی اقتصاد چین داشته باشد و به چینی‌ها کمک کند که در معاملات خود با دیگر کشورها، با شرایط بهتری مواجه شوند.

منابع تامین پول

تمام حواله های ارزی به چین توسط ایران اروپا از خود امارات تهیه شده و اغلب مربوط به بازرگانان و تجار ایرانی در چین است، و منابع پول بصورت قانونی تهیه شده که هیچ خطری از ابتدا تا انتهای ارسال حواله مشتریان را تهدید نکند.

کلام آخر

ارسال حواله ارزی به چین همیشه یکی از پر طرفدار ترین نوع حوالجات ارزی در ایران بوده است، که دلیل آن رابطه ی اقتصادی و فرهنگی بسیار قدرتمند بین دو کشور است. چنانچه قصد ارسال حواله های ارزی به چین را دارید ایران اروپا این زمینه را برای شما فراهم میکند که بتوانید به سرعت و با اطمینان خاطر کامل اقدام به ارسال پول به مقصد این کشور کنید.

برچسب ها: حواله ارزی

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ