حواله ارزی

حواله دلار استرالیا ، ارسال حواله ارزی به استرالیا

ایران اروپاحواله دلار استرالیا – استرالیا یکی از کشورهای پهناور دنیاست که خود بخشی از قاره اقیانوسیه میباشد، کیفیت زندگی و زیرساخت های شهری در این کشور بسیار بالا بوده و مهاجران بسیاری از بدو کشف و استقلال به این کشور کوچ کرده اند. بزرگترین شهر این کشور سیدنی اما پایتخت آن کانبرا است. آخرین سرشماری در استرالیا نشان میدهد که جمعیت این کشور را تا به امروز 26 میلیون نفر نشان میدهد که برای یک کشور پهناور بسیار کم است.

استرالیا یکی از کشورهای توسعه یافته و قدرتمندی است که نرخ حقوق در این کشور بعد از سوئیس در زمره ی بیشترین پرداختی ها در جهان قرار دارد. بخش وسیعی از استرالیا را بیابان ها پوشش میدهند و به همین دلیل این کشور آب و هوای گرم و مربوطی دارد و اکثر روزها هوا گرم است. اقتصاد اصلی کشور استرالیا محصولات کشاورزی است و از جمله آنها میتوان به پنبه، گوشت، نیشکر و غلات اشاره کرد که به کشورهای آمریکا، ژاپن، کره جنوبی، همچنین استرالیا دارای منابع گازی و کانی های بسیاری است . در این مطلب قصد داریم به روش های ارسال حواله دلار استرالیا بپردازیم.

تعرفه ارسال حواله دلار استرالیا

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله دلار استرالیا | از هزار تا 5 هزار دلار استرالیا | 25 دلار استرالیا

ارسال حواله دلار استرالیا | از 5 هزار تا 8 هزار دلار استرالیا | 35 دلار استرالیا

ارسال حواله دلار استرالیا | بیش از 8 دلار استرالیا | 45 دلار استرالیا

ارسال حواله تحویل دستی دلار استرالیا | بیش از 5 هزار دلار| 3 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از تمام کشورهای استرالیا | بیش از 5 هزار دلار | 5 درصد

————————————————

برای ارسال حواله دلار به استرالیا با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

ارسال حواله دلار استرالیا

ایرانیان زیادی از گذشته های دور و سالهای اخیر به استرالیا مهاجرت کرده اند، موقعیت‌های کاری فراوان و حقوق و دستمزدهای بالا، مورد توجه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و نیروی کار ماهر قرار گرفته است. ایرانیان بعد از انقلاب شروع به مهاجرت کردند این گروه را اغلب اقلیت‌های ارمنی، آشوری، و کلیمی تشکیل می‌دادند. پس از انقلاب، بر تعداد مهاجران ایرانی تبار افزوده شد و متخصصانی از کشورمان زیادی با توجه به شرایط مناسب فراهم آمده در استرالیا برای مهاجران، به آن کشور مهاجرت کردند. از جمله ایرانیان به نام استرالیا میتواند به نبی صالح تاجر ایرانی و مالک کافی شاپ های زنجیره ای گلوریا جینز، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال نام برد. از جمله بانک های معروف استرالیا که ایرانیان در آن حساب بانکی داشته یا اغلب به آنها حواله ارزی ارسال میکنند میتوان به یو بانک، وستپک بانک، استرالیان بانک و چند مورد دیگر اشاره کرد. ارسال انواع حواله های ارزی به بانک های استرالیا توسط ایران اروپا امکان پذیر است که عبارتند از:

حواله دلار استرالیا

برای ارسال حواله دلار به استرالیا چند روش مختلف وجود دارد، اولین آنها ارسال حواله بصورت بانکی به یکی از بانک های مورد نظر شماست، در این روش شما برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب دلاری ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید، ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های استرالیا نظیر یو بانک، ای ان زد بانک، وستپک بانک، استرالیا بانک، بانک آو ملبورن، سیدنی بانک، آسواید بانک، کامن بانک و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله دلار استرالیا

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

حواله یورو به استرالیا

همچنین اگر قصد ارسال حواله یورو به استرالیا را دارید میتوانید مانند ارسال حواله یورویی از طریق ایران اروپا به بانک و شماره حساب مورد نظر خود حواله ارزی خود را ارسال کنید، برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب یورویی ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید. ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های استرالیا نظیر یو بانک، ای ان زد بانک، وستپک بانک، استرالیا بانک، بانک آو ملبورن، سیدنی بانک، آسواید بانک، کامن بانک و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید. لیست بانک های  استرالیایی در ویکی پدیا

ارسال حواله ارزی به استرالیا، ارسال حواله دلار به استرالیا ، ارسال حواله دلار استرالیا

استرالیا کشوری است که به دلیل اقتصاد قوی و استاندارد بالای زندگی شناخته شده است. این یک مقصد محبوب برای مهاجران، گردشگران و سرمایه گذاران است. با افزایش محبوبیت استرالیا به عنوان یک مقصد، نیاز به انتقال پول نیز افزایش یافته است. در این قسمت به حواله دلار استرالیا و جنبه های مهم مربوط به آن می پردازیم.

اقتصاد استرالیا

اقتصاد استرالیا یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است که با ثبات و رشد مشخص می شود. عمدتاً توسط بخش های معدن، کشاورزی و خدمات هدایت می شود. این کشور دارای نیروی کار بسیار ماهر و تحصیل کرده است و یک مقصد محبوب برای سرمایه گذاری خارجی است.

شهرهای مهم استرالیا

استرالیا شهرهای مهم زیادی دارد، اما سیدنی و ملبورن بزرگترین و شاخص ترین آنها هستند. سیدنی قطب مالی و اقتصادی این کشور است، در حالی که ملبورن به خاطر تنوع فرهنگی و خلاقیتش شناخته شده است. از دیگر شهرهای مهم استرالیا می توان به بریزبن، پرث، آدلاید و کانبرا اشاره کرد.

بانک های مهم در استرالیا

استرالیا سیستم بانکی بسیار توسعه یافته ای دارد و برخی از بزرگترین بانک های جهان در این کشور فعالیت می کنند. چهار بانک بزرگ عبارتند از: Commonwealth Bank of Australia، Westpac، National Australia Bank و گروه بانکی استرالیا و نیوزیلند. این بانک ها طیف گسترده ای از خدمات مالی از جمله انتقال پول، ارز خارجی و بانکداری سرمایه گذاری را ارائه می دهند.

انتقال پول در استرالیا

روش های مختلفی برای انتقال پول در استرالیا وجود دارد، از جمله حواله بانکی، خدمات انتقال پول آنلاین و حواله نقدی. حواله های بانکی رایج ترین روش انتقال پول است و معمولاً در عرض یک روز انجام می شود. خدمات انتقال پول آنلاین نیز محبوبیت پیدا می کند، زیرا روشی راحت و سریع برای انتقال پول ارائه می دهد. نقل و انتقالات نقدی را می توان از طریق شرکت های تخصصی انتقال پول یا از طریق بانک ها انجام داد.

ارسال پول به استرالیا یا انتقال پول از استرالیا به کشورهای دیگر یک روش معمول است. حواله دلار استرالیا از طریق روش های مختلفی مانند حواله بانکی، خدمات انتقال پول آنلاین و حواله نقدی قابل انجام است. انتخاب یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای انتقال پول بسیار مهم است، زیرا ممکن است برخی از روش ها گران تر از روش های دیگر باشند.

در پایان، استرالیا دارای اقتصاد قوی، شهرهای مهم و سیستم بانکی بسیار توسعه یافته است. انتقال پول در استرالیا از طریق روش های مختلفی انجام می شود و انتخاب روشی مطمئن و مقرون به صرفه بسیار مهم است. چه مهاجر، گردشگر یا سرمایه گذار باشید، حواله دلار استرالیا جنبه مهمی است که باید در نظر بگیرید.

حواله دلار استرالیا، ارسال حواله ارزی به استرالیا ، ایران اروپا ،حواله دلار ، حواله یورو ، حواله دلار کانادا

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

حواله وسترن یونیون به استرالیا (حواله شخصی بدون نیاز به افتتاح حساب)

وسترن یونیون از سریع ترین روش های انتقال حواله به سراسر جهان است، این سرویس در اغلب شهرهای استرالیا نیز فعالیت دارد که بسیاری از آنها امکان ارسال و دریافت حواله شخصی را به شما میدهند. چنانچه قصد دریافت سریع حواله بدون نیاز به حساب بانکی بصورت کاملا قانونی را دارید، این امکان توسط ایران اروپا برای شما فراهم شده است که بتوانید حواله ارزی به استرالیا را بصورت  یا دلار آمریکا از سرویس بین المللی وسترن یونیون دریافت کنید.

چگونه از طریق وسترن یونیون به استرالیا پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 5 هزار دلار به استرالیا ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حواله دلار استرالیا تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای استرالیا گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در استرالیا، بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت دلار استرالیا دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

حواله تحویل نقدی در دلار و دلار استرالیا در استرالیا

چنانچه قصد دریافت حوالجات ارزی خود بصورت تحویل دستی در استرالیا را دارید، و قصد دارید خود شخصا این حوالجات را تحویل بگیرید این امکان در شهرهای بزرگ استرالیا، مانند سیدنی، ملبون و مراکز ایالت های استرالیا و … برای ایران اروپا در مبالغ مختلف وجود دارد که بتوان حواله را به شما تحویل دهیم. جهت هماهنگی با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

ارسال حواله ارزی به استرالیا، ارسال حواله دلار به استرالیا ، ارسال حواله دلار استرالیا

منابع تامین پول

تمام حواله های ارزی به استرالیا توسط ایران اروپا از خود استرالیا تهیه شده و اغلب مربوط به بازرگانان و تجار ایرانی در استرالیا است، و منابع پول بصورت قانونی تهیه شده که هیچ خطری از ابتدا تا انتهای ارسال حواله مشتریان را تهدید نکند.

مشکلات ارسال پول به استرالیا

یکی از مهم‌ترین مسائلی در هنگام انتقال پول از کشوری به کشور دیگر با آن روبرو می‌شویم قوانین مربوط به سقف انتقال وجه و نیز قوانین مالیاتی است. اگر چه برای انتقال پول به استرالیا سقف خاصی در نظر گرفته نشده است اما با این حال باید سعی کرد قوانین دیگری در این رابطه نقض نشود تا دچار مشکل نشویم.

از طرف دیگر برای انتقال مبالغ بالا، برای حواله کردن سقفی وجود دارد که مانع از آن می‌شود که بتوانیم پولی با مبلغ زیاد را یک جا انتقال بدهیم.

همین طور باید در نظر داشته باشیم که کشور استرالیا یک سیستم مالیاتی بسیار سختگیر دارد که تمام مبادلات و نقل و انتقالات مالی را تحت نظر دارد. بنابراین در هنگام جا به جایی و انتقال پول به فرد ساکن در استرالیا باید مسائل مالیاتی را نیز در نظر بگیریم.

از این‌ها گذشته یکی از مسائل پیش روی افراد در ایران مسئله تحریم‌هاست که تحریم‌های سیستم مالی و بانکی را نیز شامل می‌شود. با این حال فعالیت کم و محدودی در این زمینه وجود دارد و باید با احتیاط با آن برخورد کرد. بسیاری از روش‌های انتقال پول که در دنیا بسیار مرسوم و متداول است در ایران محدودیت‌هایی دارد که دست افراد را در انتخاب بهترین و آسان‌ترین راه تا حدودی می‌بندد.

کلام آخر

ارسال حواله دلار به استرالیا همیشه یکی از پر طرفدار ترین نوع حوالجات ارزی در ایران بوده است، که دلیل آن رابطه ی اقتصادی و فرهنگی بسیار قدرتمند بین دو کشور است. چنانچه قصد ارسال حواله دلار استرالیا را دارید ایران اروپا این زمینه را برای شما فراهم میکند که بتوانید به سرعت و با اطمینان خاطر کامل اقدام به ارسال پول به مقصد این کشور کنید.

برچسب ها: حواله ارزی حواله دلار حواله دلار استرالیا

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ