حواله ارزی

حواله یورو به فرانسه ، روش های ارسال پول به فرانسه

صرافی ایران اروپا – کشور فرانسه عضو اتحادیه اروپا بوده و بزرگترین کشور در اروپای غربی است. زبان این کشور فرانسوی و واحد پول آن یورو و فرانک است. فرانسه با جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده زیبا، تاریخ غنی، امکانات پیشرفته، ساختمان‌هایی با معماری باشکوه، اقتصاد خوب و…، انتخاب بسیاری از افراد برای مهاجرت و یا گردشگری خواهد بود. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید از ایران به فرانسه مبلغی را انتقال دهید و درباره حواله یورو به فرانسه بیشتر بدانید، همراه ما باشید تا در ادامه با بهترین روش‌ها برای انتقال پول آشنا شوید. فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی هم در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد (دو کشور دیگر عبارتند از اسپانیا و مراکش). به دلیل شکل نقشه این کشور، در زبان فرانسوی به آن لقب l’Hexagone (معنی: شش‌ضلعی) داده‌اند. فرانسه از جنوب با آندورا و اسپانیا، از شرق با ایتالیا و سوئیس و آلمان و لوکزامبورگ و بلژیک، از جنوب با موناکو مرز زمینی دارد. همچنین از طریق کانال مانش با بریتانیا هم‌مرز است.

تعرفه ارسال حواله یورو به فرانسه

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

ارسال حواله یورو به فرانسه | از هزار تا 5 هزار یورو | 25 یورو

ارسال حواله یورو به فرانسه | از 5 هزار تا 8 هزار یورو | 35 یورو

ارسال حواله یورو به فرانسه | بیش از 8 هزار یورو | 45 یورو

ارسال حواله تحویل نقدی یورو به فرانسه | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 2 درصد

نقد کردن حواله و تحویل در ایران از فرانسه | معادل یا بیش از 5 هزار یورو | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله یورو به فرانسه با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
ارسال سفارش حواله

کوتاه درباره فرانسه

بر پایه مساحت، فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به‌شمار می‌آید. جمعیت فرانسه فراتر از ۶۷/۲ میلیون تَن است که با این شمار، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد. پایتخت فرانسه، شهر پاریس است. این شهر بزرگ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است. قانون اساسی فرانسه برپایه یک همه‌پرسی در ۴ اکتبر ۱۹۵۸ به رسمیت رسیده‌است. این قانون تأکید بر ایجاد کشوری سکولار و دموکرات دارد که مردم در آن، حق حاکمیت را ایجاد می‌کنند. اعلامیهٔ حقوق انسان و شهروند که در انقلاب فرانسه تدوین شد و در گونه خود یکی از نخستین سندهای تاریخی در این زمینه به‌شمار می‌آید، به گونه‌ای بیانگر باورهای این کشور است.

روش های ارسال پول به فرانسه ، حواله یورو به فرانسه ، وسترن یونیون به فرانسه ، حواله ارزی به فرانسه

پس از پایان قرون وسطا، فرانسه تبدیل به یکی از سه ابرقدرت در قاره اروپا شد به گونه‌ای که در سده‌های ۱۹ و ۲۰ دارای مناطق تحت استعمار بسیاری بود. همچنین در طول تاریخ طولانی این کشور، فرانسه تبدیل به مهمترین کانون پرورش بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان در زمینه‌های گوناگون گردید تا جایی که این کشور را مرکز پیدایش و شکوفایی فرهنگ مدرن جهان می‌پندارند. در طی سده‌های هفدهم و هجدهم، جامعهٔ علمی، فرهنگی و هنری فرانسه و اندیشمندانی که از سراسر اروپا به آن می‌پیوستند دورانی را رقم زدند که از آن «دوره روشنگری» نامبرده می‌شود و از لحاظ دستاوردهای فکری و اجتماعی یکی از درخشان‌ترین دوره‌های تاریخ بشر است. فرانسه چهارمین کشور دارندهٔ بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است. هر ساله بیش از ۸۳ میلیون گردشگر به این کشور سفر می‌کنند. این کشور دارنده مقام اول از نظر شمار گردشگر است. حواله یورو به فرانسه

در زمینه‌هایی چون فرهنگ، علوم بنیادی، صنعت و فناوری، هنر، نظام، اقتصاد و سیاست، فرانسه یکی از کشورهای مهم و تأثیرگذار جهان است. این کشور دارای رتبهٔ پنجم در میان دیگر کشورها از نظر بودجه و هزینه‌های نظامی است. همچنین از نظر ذخایر هسته‌ای، رتبهٔ سوم را داراست. فرانسه یکی از کشورهای توسعه یافته است که قدرت اقتصادی بسیاری دارد. از دید اقتصادی، هفتمین اقتصاد بزرگ جهان و از نظر برابری قدرت خرید رتبهٔ نهم جهان است.

در زمینهٔ استانداردهای بین‌المللی، فرانسه را می‌توان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی و شاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را از جمله کشورهای ایدئال برای زندگی معرفی می‌کند. فرانسه همچنین از کشورهای موسس سازمان ملل متحد بوده و یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد است. فرانسه همچنین در چندین گروه و نهاد بین‌المللی دیگر چون فرانسه‌زبانی، گروه هشت، گروه بیست، ناتو، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، سازمان تجارت جهانی و اتحادیهٔ لاتین عضویت دارد. این کشور همچنین از کشورهای پیشرو در تاسیس اتحادیه اروپا بوده‌است. فرانسه همچنین از تاریخ ۲۴ اکتبر ۱۹۴۵ در سازمان ملل متحد نیز عضو است.

وضعیت اقتصاد در کشور فرانسه چگونه است؟

فرانسه را می‌توان دهمین کشور در دنیا با درآمد عالی، ششمین کشور در دنیا با اقتصاد خوب و سومین کشور در اروپا با شرایط خوب اقتصادی دانست. همچنین بهتر است بدانید که کشور فرانسه بعد از کشور آلمان، دومین کشور صادرکننده در اروپا بوده، به طوری‌که کشورهای دیگر اروپا مصرف‌کننده حدود ۴۹ درصد از صادرات فرانسه هستند.

 بنابراین طبیعی است که افراد مختلف به دلیل صادرات، سرمایه‌گذاری، تجارت، ادامه تحصیل، کار، واردات، فعالیت‌های اقتصادی و… بخواهند با روش‌های حواله یورو به فرانسه آشنا شوند. 

روش های ارسال پول به فرانسه ، حواله یورو به فرانسه ، وسترن یونیون به فرانسه ، حواله ارزی به فرانسه

با راه‌های حواله یورو به فرانسه آشنا شوید

اگر بخواهید مبلغی را به کشور فرانسه منتقل کنید، باید با روش‌های مختلف حواله ارز آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک برای شرایط و هدف شما مناسب‌تر است. بنابراین در ادامه روش های حواله یورو به فرانسته نوشته شده است:

  • حواله ارزی به صورت دستی یا صرافی:

یکی از روش‌های قدیمی و رایج برای حواله ارز و یورو به کشورهای دیگر، حواله دستی است. در این روش ابتدا باید یک صرافی مطمئن و مورداعتماد پیدا کرده و سپس مبلغی که می‌خواهید حواله کنید را به صرافی ببرید. در صرافی باید به طور دقیق مبلغ و شخص گیرنده را مشخص کنید و بعد از انجام مراحل قانونی، در کمترین زمان این مبلغ برای فرد مشخص شده در کشور فرانسه ارسال خواهد شد.

 بنابراین برای حواله یورو به فرانسه می‌توانید از این روش سنتی استفاده کنید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که حواستان به صرافی و مشخصات فرد صراف باشد تا در این مسیر مشکلی برای شما ایجاد نشود و به راحتی انتقال انجام گیرد.

  • حواله یورو به روش وسترن یونیون

روش دیگری که برای حواله یورو به فرانسه وجود دارد، استفاده از سایت آمریکایی وسترن یونیون است. برای اینکه بتوانید انتقال پول را از این سایت انجام دهید، ابتدا باید وارد سایت شده و سپس مبلغی که می‌خواهید انتقال دهید و سایر اطلاعات الزامی در سایت را کامل کنید. بعد از انجام این مراحل، یک کد امنیتی به شما داده می‌شود و مبلغ برای شخص موردنظر منتقل خواهد شد.

 فردی که در فرانسه می‌خواهد این حواله را دریافت کند، باید به یکی از شعبه‌های شرکت وسترن یونیون مراجعه کرده و با ارائه مدارک خواسته شده، می‌تواند مبلغ حواله را بعد از کم شدن درصدی به عنوان کارمزد از شرکت دریافت کند. البته باید بدانید که به دلیل تحریم‌هایی که برای ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید از سایت اصلی این شرکت آمریکایی حواله یورو را از کشور ایران به کشور فرانسه انجام دهید.

چگونه از طریق وسترن یونیون به فرانسه پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 3 هزار یورو به فرانسه ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای حواله یورو به فرانسه تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در اکثر شهرهای فرانسه گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت این حواله در فرانسه بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت یورو دریافت میکنید.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

ارسال حواله وسترن یونیون ، دریافت حواله وسترن یونیون، وسترن یونیون، روش های ارسال و دریافت وسترن یونیون

  • حواله یورو به فرانسه با استفاده از روش مانی اوردر

از دیگر روش‌هایی که می‌توان برای حواله یورو به کشور فرانسه انجام داد، استفاده از حواله ارزی مانی اوردر است. این شرکت برای کشور انگلستان بوده و شما می‌توانید بدون محدودیت سنی انتقال وجه به کشور فرانسه داشته باشید. برای اینکه از روش مانی اوردر استفاده کنید، باید ابتدا به بانک رفته و حساب خود را در سرویس مانی اوردر شارژ کنید. حواله‌ای که در این روش منتقل می‌شود، به صورت یک چک بانکی بوده که می‌توانید تا ۶ ماه بعد از صدور، آن را نقد کنید.

 فردی که حواله یورو را در کشور فرانسه به روش مانی اوردر دریافت می‌کند، باید چک را به شعب بانک برده و سپس بعد از پرداخت مبلغی از حواله به دلیل کارمزد و امنیت انتقال وجه، مبلغ موردنظر را دریافت کند. از دیگر مزایای این روش می‌توان به این موضوع اشاره کرد که افرادی که در کشور فرانسه هستند، می‌توانند بدون داشتن هیچ حساب بانکی در آن کشور نیز از چک‌های سیستم مانی اوردر استفاده کنند. 

  • حواله ارز به فرانسه با استفاده از روش سوئیفت

از جمله روش‌های امن و پرکاربرد برای حواله یورو به کشور فرانسه، می‌توان به حواله ارزی به روش سوئیفت اشاره کرد. این سیستم در کشورهای مختلف دارای نمایندگی‌هایی برای انتقال وجه به کشور فرانسه است. اگر می‌خواهید از سیستم سوئیفت برای حواله یورو به فرانسه استفاده کنید، ابتدا باید کد حساب سوئیفت فردی که می‌خواهید مبلغی را برای او ارسال کنید را داشته باشید.

 این کد شامل ۸ تا ۱۱ بخش به صورت عدد و حرف است که به همین دلیل یکی از امن‌ترین روش‌های انتقال وجه تبدیل شده است. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از روش سوئیفت نمی‌توانید حواله با مبلغ کم انجام دهید و ممکن است برای جابجایی‌های خرد به مشکل بخورید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله یورو به فرانسه

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد مخصوص است.
  • در صورتی که حواله به شرکت باشد نیاز به فاکتور وجود دارد.

سوئیفت Swift چیست؟ کارمزد، مدت زمان و نحوه ارسال حواله سوییفت

ارسال حواله یورو دانشجویی به فرانسه

انتقال پول به بانک های فرانسه یک روش رایج در بین دانشجویان بین المللی است که در فرانسه تحصیل می کنند. چه برای هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی یا سایر نیازها، مهم است که فرآیند را درک کنید و برخی از عوامل کلیدی را در نظر بگیرید.

در مرحله اول، مهم است که روشی را برای انتقال پول انتخاب کنید که هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه باشد. حواله های بانکی یک گزینه محبوب هستند زیرا روشی امن برای انتقال پول ارائه می دهند و معمولاً ظرف یک روز پردازش می شوند. از خدمات انتقال پول آنلاین نیز می توان استفاده کرد، اما انتخاب یک ارائه دهنده معتبر مهم است.

ثانیاً، در نظر گرفتن نرخ ارز هنگام انتقال پول به بانک های فرانسوی بسیار مهم است. توصیه می شود نرخ ارز ارائه شده توسط ارائه دهندگان مختلف را مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ ممکن را دریافت می کنید. علاوه بر این، بررسی اینکه آیا کارمزد یا هزینه‌ای در ارتباط با انتقال وجود دارد، مهم است.

ثالثاً، داشتن اطلاعات لازم هنگام انتقال به بانک های فرانسوی بسیار مهم است. این شامل شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) و کد شناسه بانک (BIC) و همچنین نام و آدرس گیرنده است. مهم است که قبل از شروع انتقال، این اطلاعات را دوباره بررسی کنید تا از خطا یا تاخیر جلوگیری شود.

علاوه بر این عوامل، آشنایی با سیستم بانکی فرانسه و بانک های خاصی که در دسترس دانشجویان بین المللی است نیز مفید است. برخی از بانک های محبوب در فرانسه عبارتند از Société Générale، BNP Paribas و Crédit Agricole. ممکن است تحقیق در مورد این بانک ها و خدمات آنها برای یافتن یکی از بهترین بانک ها مفید باشد.

در خاتمه می توان گفت که ارسال حواله یورو به فرانسه دانشجویی به بانک های فرانسه از طریق روش های مطمئن و مقرون به صرفه مانند حواله های بانکی یا خدمات انتقال پول آنلاین انجام می شود. در نظر گرفتن نرخ ارز، کارمزدها و هزینه ها و داشتن اطلاعات لازم هنگام نقل و انتقال بسیار مهم است. با آشنایی با سیستم بانکی فرانسه و بانک‌های خاص در دسترس دانشجویان بین‌المللی، می‌توانید فرآیند انتقال روان و موفق را تضمین کنید.

پیش از حواله یورو به کشور فرانسه باید بدانید

با روش‌های حواله یورو به فرانسه آشنا شدید و اکنون باید با توجه به مبلغی که می‌خواهید ارسال کنید، شرایط فرد حواله‌کننده و فرد گیرنده، وضعیت کشور مبدا و… بهترین و امن‌ترین روش انتقال را انتخاب کنید. همچنین پیش از حواله یورو به هر کدام از روش‌های گفته شده، دقت کنید که اطلاعات شخص گیرنده مانند حساب بانکی، آدرس، شماره تماس و… را به طور کامل و دقیق وارد کنید تا انتقال به درستی صورت بگیرد و فراموش نکنید که مدارک موردنیاز مانند گذرنامه، کارت‌های هویتی و… را به همراه داشته باشید.

سخن پایانی

کشور فرانسه یکی از بهترین کشورها از نظر اقتصادی در اروپا بوده و به همین دلیل افراد به دنبال انجام معاملات مختلف با این کشور هستند. اگر برای تحصیل و یا برای فعالیت‌های اقتصادی می‌خواهید مبلغی را به شخصی در کشور فرانسه حواله کنید، باید با روش‌های آن آشنا شوید.

 در این متن به روش‌های مختلف حواله یورو به فرانسه پرداختیم و نکات مهمی که باید درباره هر کدام از سیستم‌های انتقال پول به فرانسه بدانید، گفته شد. بنابراین اکنون نوبت شما است که بعد از بررسی و اطمینان از هویت افراد و سیستم انتقال وجه بین‌المللی، یکی از روش‌های مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

برچسب ها: حواله ارزی حواله یورو

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 20 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی 1403

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ