حواله ارزی

روش های ارسال پول از ایران به خارج از کشور

ایران اروپا – ارسال پول از ایران به خارج چگونه ممکن است؟ چگونه به خارج از ایران پول ارسال کنیم؟ روش های ارسال پول به خارج از کشور پول بفرستیم؟ چطور میتوانیم از ایران به آمریکا یا کانادا پول ارسال کنیم؟ چگونه میتوانیم از ایران به اروپا پول ارسال کنیم؟ در اینجا قرار است به این موارد پاسخ بدهیم. اگر به دنبال روش های ارسال پول از ایران به خارج کشور برای دوستان، اقوام، آشنایان، فرزندان و یا شرکت های خارجی هستید لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 انواع روش های ارسال پول از ایران به خارج

برای ارسال پول به خارج کشور از ایران روش های مختلفی وجود دارد اما این روش ها با توجه به مقصد نهایی شما و تنوع روش هایی که در کشور مقصد برای دریافت پول توسط گیرنده وجود دارد متغییر است. به اینصورت که شما میتوانید به کشور کانادا با توجه به دلایلی که احتمالا میدانید از طریق روش های بسیار متنوعی اقدام به ارسال پول از ایران کنید، اما برای ارسال پول به کشور کره‌ی جنوبی روش های محدودتری نسبت به کانادا وجود دارد و هرچه روش های ارسال پول از ایران به کشور مورد نظر شما بیشتر باشد به مراتب هزینه ی کمتری بابت کارمزد پرداخت خواهید کرد همچنین در زمان کمتری پول حواله شده به مقصد خواهد رسید.

روش های ارسال پول به خارج از ایران به دو دسته‌ی کلی تقسیم میشوند، ارسال به شخص حقیقی (ارسال به یک فرد) ارسال شرکتی و یا پرداخت فاکتور خرید، پرداخت سازمان ها، موسسات آموزشی و … . هر کدام از این دو دسته میتوانید تاثیر مستقیمی در نرخ حواله ی مورد نظر شما، محدود کردن یا ارائه راهکار های بیشتر برای پرداخت و همینطور کارمزد پرداخت داشته باشد. باید در نظر داشته باشید امکان ارسال مستقیم پول از ایران به خارج از کشور به دلیل تحریم های بانکی وجود ندارد و شما با استفاده از روش های غیر مستقیم و با متوسل شدن به شرکت هایی نظیر ایران اروپا که خدمات مالی و ارزی بین المللی انجام میدهند را انجام دهید.

ارسال پول از ایران به خارج از کشور ، روش های ارسال پول از ایران به خارج ، چگونه از ایران به خارج پول ارسال کنیم؟ کانادا، آمریکا، اروپا ، آلمان ، فرانسه، اسپانیا ، انگلیس، استرالیا

روش های ارسال پول از ایران به شخص در خارج از کشور

در این قسمت به انواع روش های ارسال پول به فرد شخص میپردازیم، این فرد حقیقی میتوانید فرزند یا یکی از بستگان شما باشد، میتوانید یک وکیل خارجی جهت انجام امور اقامت شما باشد، یا بطور کلی هر فردی که در خارج از کشور است و قصد دارید برای اون پول ارسال کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با هم این روش ها را بررسی کنیم:

ارسال پول از ایران به فرد حقیقی با وسترن یونیون

سرویس وسترن یونیون یک روش ارسال سریع حواله در خارج از ایران بصورت آنی و در لحظه است، شما از طریق این روش میتوانید به سرعت و در کمترین زمان البته با پرداخت هزینه‌ی بیشتر نسبت به انتقال معمول بانکی و بدون نیاز به هرگونه حساب بانکی فقط با استفاده از مشخصات گیرنده در کشور و شهر مقصد پول ارسال کنید.

اما باید توجه داشته باشید اگر فرد گیرنده با کارت شناسایی یا پاسپورت ایرانی قصد دریافت مبلغ را دارد این امکان در بسیار از کشورها وجود ندارد و نمایندگان وسترن یونیون بعد از رویت مدارک شناسایی ایرانی از نقد کردن حواله خودداری خواهند کرد. بهترین روش اقدام و دریافت مبلغ توسط کارت شناسایی و مدارک اقامتی خود در کشور محل اقامت است. به این ترتیب میتوانید بدون مشکل و با ریسک کمتری نسبت به دریافت حواله ی ارسال شده برای خود اقدام کنید.

چگونه از طریق وسترن یونیون به سوئیس پول ارسال کنیم؟

  • با استفاده از وسترن یونیون شما میتوانید روزانه 3 هزار یورو به سوئیس ارسال کنید.
  • امنیت در انتقال، سرعت در دریافت و عدم توضیح برای انتقال پول وسترن یونیون را به یک روش ایده آل برای ارسال پول از ایران تبدیل کرده است.
  • بلافاصله پس از تایید حواله توسط سرویس وسترن یونیون و دریافت رسید در اختیار گیرنده قرار خواهد گرفت و در همان شهر گیرنده با مراجعه به شعب این سرویس مبلغ مورد نظر را دریافت میکند.
  • حواله وسترن یونیون به ارز محلی کشوری که در آن هستید تحویل شما میشود، برای دریافت بدون در نظر گرفتن هر نوع ارزی که ارسال شده باشد شما مبلغ را بصورت ارز محلی دریافت میکنید که میتواند دلار،یورو،دلار کانادا، دلار استرالیا، یوان چین، لیر ترکیه و … باشد.
  • کارمزد های وسترن یونیون کمی بیشتر است اما سرعت در انتقال، عدم نیاز به توضیح در انتقال، عدم نیاز به حساب بانکی و دریافت در هر ساعتی از شبانه روز این موضوع را برای شما قابل قبول میکند.
  • برای ارسال وسترن یونیون فقط نام و نام خانوادگی گیرنده بصورت لاتین(انگلیسی)، شماره تلفن، نام کشور  و نام شهر نیاز است.

برای ارسال وسترن یونیون میتوانید از این قسمت اقدام کنید

واریز پول به حساب بانکی فرد خارج از ایران

ارسال حواله ارزی برای افرادی که خارج از ایران هستند و حساب بانکی دارند یکی از روش های بسیار مطمئنی است که توسط ما نیز پیشنهاد میشود با توجه به روش وسترن یونیون این روش زمان بر اما هزینه‌ی کمتری دارد، برای ارسال حواله یورو، حواله دلار، حواله دلار کانادا، حواله دلار استرالیا، حواله پوند انگلیس میتوانید استفاده کنید.

این روش از 3 روز تا 7 روز کاری میتوانید زمان بر باشد اما شما فرد مورد نظر جهت انتقال وجه و همینطور فرد مورد نظر را تحت نظارت خواهید داشت، زیرا اگر قصد خرید و پرداخت مبلغی به خارج از ایران دارید اما از طرف مقابل خود اطمینان کامل را ندارید با این نوع حواله میتوانید در صورت عدم همکاری گیرنده مبلغ را طبق ضوابط بانکی ریفاند کنید. همینطور دانشجویانی که نیاز به دریافت پول از ایران و حمایت خانواده خود دارند توسط این روش دیگر نیازی به پرداخت مالیات نخواهند داشت و از دردسر های قوانین پولشویی نیز میگریزند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال با سوئیف، وایر ترانسفر یا حواله واریز به حساب

  • مشخصات فرد ارسال کننده ی حواله در ایران + کارت شناسایی ملی
  • اطلاعات حساب مقصد شامل( شماره حساب، کد سوئیفت، آدرس بانک، نام مالک حساب، شماره ترانزیت، دلیل پرداخت و …)
  • تسویه ریالی در ایران توسط فرد ارسال کننده.
  • در صورتی که حواله به ارگان های آموزشی نظیر مدرسه و دانشگاه باشد در بخش توضیحات نیاز به کد یا توضیحات بخصوصی است.

برای ارسال حواله سوئیفت میتوانید با ما در واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید
16016914188+

تحویل نقدی و دستی پول به فرد خارج از ایران

روش های ارسال حواله از ایران به خارج از کشور برای حواله نقدی بسیار معدود هستند اما تحویل نقدی حواله چه بصورت حواله دلار یا حواله یورو یا حتی حواله دلار کانادا و … باشد به عوامل زیادی بستگی دارد. حواله های نقدی صرفا در زمان های خاص قابل ارسال و دریافت میباشند و با توجه به کشور مقصد ممکن است این نوع حواله ها بسیار هزینه بر و یا حتی در هر شهری امکان انجام آن نباشد. حواله های نقدی از ایران به خارج کشور اکثرا در پایتخت کشورهایی که ایرانیان زیادی در آنجا ساکن هستند امکان پذیر است.

بطور مثال حواله نقدی در ایتالیا فقط در شهر رم امکان پذیر است و یا در آلمان در شهرهای آلمان و هامبورگ امکان تحویل دارد.جهت هماهنگی برای ارسال پول از ایران بصورت حواله ی نقدی فقط از طریق واتس اپ اقدام کنید. در صورت امکان پذیر بودن یا نبودن این نوع حواله ها شرایط آن برای شما توضیح داده شده و کار انتقال برای شما انجام خواهد شد.

ارسال از طریق پی پال و وب سرویس های الکترونیکی

ارسال حواله از طریق وب سرویس هایی مانند پی پال ، اسکریل ، روولت و وایس و … با توجه به اینکه بر بستر اینترنت قرار گرفته اند میتوانید سرعت انتقال را برای شما بالا ببرند اما نکته ای منفی میتواند ریسک بالای اینگونه انتقالات باشد هم ریسک پرداخت و سپس ریفاند توسط سرویس هایی مانند اسکریل و پی پال و هم ریسک بلاک شدن موجودی که بارها برای هر نوع کاربری اعم از ایرانی و خارجی پیش آمده است. از مزیت های انتقال توسط این روش ها نیز میتوان به همان انتقال آنی اشاره کرد که میتوانید به سرعت مبلغ را دریافت کنید.

ارسال پول از ایران به خارج از کشور ، روش های ارسال پول از ایران به خارج ، چگونه از ایران به خارج پول ارسال کنیم؟ کانادا، آمریکا، اروپا ، آلمان ، فرانسه، اسپانیا ، انگلیس، استرالیا

روش های ارسال پول از ایران به شرکتی در خارج از کشور

ارسال پول از ایران به خارج برای یک شرکت که قصد خرید یا تهیه خدمات از آنرا دارید میتوانید چالشی باشد که در ادامه آن را از جنبه های متفاوتی مقایسه میکنیم، ارسال حواله دلار ، حواله یورو و حواله دلار کانادا و … به شرکت های خارجی از طریق هموطنان بسیار رایج است همینطور ارسال حواله یوان به چین نیز که یکی از شرکای تجاری ایران است و نقش غیر قابل انکاری در واردات کالا در ایران دارد بسیار مهم است.

ارسال حواله از طریق سوئیفت، وایر ترانسفر و یا حواله TT

ارسال پول از ایران به خارج از کشور از برای حساب های شرکتی معمولا از طریق سه روش ذکر شده در عنوان این بخش انجام میشود، بطور کلی حواله سوئیفت، حواله وایر ترانسفر و حواله ی TT هر سه یک نوع حواله ی بانکی هستند که میتوانید از طریق آن به حساب مقصد شرکت مورد نظر خود با داشتن فاکتور و یا پیش فاکتور (پرفرما) اقدام به پرداخت آن کنید.

روش انتقال TT در ایران به یک روش چانه زنی برای تقسیم پرداخت در چند مرحله به دلیل عدم وجود روش LC برای شرکت های ایران به علت تحریم است.

معمولا برای ارسال این نوع حواله ارزی یک فاکتور (invoice) از طرف فروشنده در اختیار شما قرار میگیرد که اطلاعات بانکی شرکت مقابل جهت دریافت مبلغ به اطلاع شما رسانده میشود. این موارد معمولا به شرح زیر هستند:

مدارک لازم برای ارسال حواله سوئیفت / وایر ترانسفر / حواله TT

  • نام بانک (Bank Name)
  • آدرس بانک (Bank Address)
  • شماره حساب (IBAN) یا (Account number)
  • کد سوئیفت بانک (BIC) یا (SWIFT)
  • نام مالک حساب (Bank Account holder)
  • آدرس شرکت (Company Address)
  • دلیل پرداخت (POP) – این مورد میتواند بسیار متغییر باشد و وجود آن الزامی نیست

مدت زمان ارسال حواله سوئیفت / وایر ترانسفر / حواله TT

مدت زمان ارسال این نوع حواله 3 تا 7 روزکاری بانکی است و با توجه به میزان حواله میتواند بیشتر یا کمتر نیز بشود.

کارمزد ارسال حواله سوئیفت / وایر ترانسفر / حواله TT

کارمزد این نوع حواله در مجموعه ایران اروپا بصورت کلی تفاوت خاصی ندارد

تعرفه ارسال حواله یورو به سوئیس

ایران اروپا کارمزدی جهت انتقال وجه از شما دریافت نمیکند مبلغ کارمزد صرفا از اصل مبلغ ارسال کسر شده و بعد از کسر به حساب مقصد واریز میشود

 کامزد حواله ارسال پول از ایران به خارج | از هزار تا 5 هزار دلار یا معادل آن | 25 یورو

کارمزدحواله  ارسال پول از ایران به خارج | از 5 هزار تا 8 هزار دلار یا معادل آن| 35 یورو

کارمزد حواله ارسال پول از ایران به خارج | بیش از 8 هزار دلار و معادل آن تا 20 هزار | 45 یورو

برای ارقام بیش از 20 هزار دلار و معادل آن با کارشناسان ما ارتباط بگیرید

ارسال پول به حساب شرکت از طریق پرداخت آنلاین

یک نوع دیگر از روش های پرداخت پول به خارج از کشور پرداخت آنلاین است این روش پرداخت آنلاین که به احتمال فراوان با آن رو به رو شده اید. در این روش شما نیاز به یک کارت اعتباری بین المللی مانند ویزاکارت، مسترکارت دارید تا بتوانید از طریق لینک ارائه شده به شما پرداخت خود را انجام دهید. کارمزد این روش معمولا بیشتر از روش های ذکر شده در این مطلب بوده و علاوه بر کارمزد بانکی مالیات بر پرداخت نیز شامل حال شما میشود.

ایران اروپا امکان انجام پرداخت های آنلاین را ندارد و صرفا از طریق ارسال حواله میتوان پرداخت به حساب های شرکتی خارج از ایران انجام داد.


سوالات متداول درباره ارسال پول به خارج از کشور

آیا ارسال پول از ایران به خارج از کشور شامل مالیات میشود؟

جواب ) خیر در هنگام پرداخت حواله شما مالیات پرداخت نخواهید کرد.

آیا ارسال پول از ایران به کانادا کارمزد دارد؟

جواب ) بله این نوع حواله در اکثر صرافی ها کارمزد دارد اما از طریق ایران اروپا این ارسال این نوع حواله فقط شامل کارمزد بانکی میشود و کارمزد دیگری از شما اخذ نمیشود.

آیا حواله دلار آمریکا به هر کشوری شامل کارمزد میشود؟

جواب ) بله ارسال حواله دلار به هر کشوری حتی خود آمریکا شامل کارمزد میشود اما در ایران اروپا فقط کارمزد بانکی از شما اخذ میشود و کارمزد دیگری دریافت نخواهد شد.

مدت زمان ارسال پول از ایران به خارج از کشور چقدر است؟

جواب ) با توجه به نوع روش ارسال مدت زمان ارسال و دریافت در خارج از کشور میتواند بین چند ساعت تا یک هفته زمان بر باشد. حواله وسترن یونیون دو روز و حواله سوئیفت 7 روز ممکن است طول بکشد.

کارمزد های حواله به اروپا، کارمزد حواله دلار ، کارمزد حواله دلار کانادا و استرالیا را از کجا ببینیم؟

جواب ) برای مشاهده ی کارمزد های ارسال حواله بانکی میتوانید با مراجعه به ایران اروپا کارمزد هر یک را در صفحه مربوط به هر کشور مطالعه کنید.

آیا امکان بازگشت وجه از خارج کشور وجود دارد؟

بله امکان بازگشت وجه تمام حواله هایی که در ایران اروپا ارسال میشود وجود دارد اما باید به این نکته توجه کنید که گاها ممکن است بازگشت حواله به دلایل مشکلات تحریم زمان زیادی از شما بگیرد.

برچسب ها: حواله دلار حواله دلار استرالیا حواله دلار کانادا

صرافی آنلاین ایران اروپا با بیش از 18 سال سابقه (1384) درخشان در عرصه ارسال حواله ارزی به سراسر دنیا، آماده ارائه سرویس های خود به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت های بروز حواله ارزی

جهت مشاهده نرخ حواله بروز به تلگرام ما بپیوندید عضویت در کانال تلگرام

2024© تمامی حقوق متعلق به ایران اروپا و محفوظ است. IRX

ارسال حواله و مشاوره

+1 601 691 4188

تماس در تلگرام تماس در واتس اپ